V vieras Vieras 28.04.2010 #1 Kukaan käynyt Leppävaaran Mehiläisessä alkuraskauden ultrassa. Paljonko maksoi?
V v Vieras 28.04.2010 #2 Mä kävin viime elokuussa Forumin mehiläisessä ja maksoi muistaakseni jotain 90e.
M meinasin Vieras 28.04.2010 #3 mennä. mutta sitten jännitin, kun monella oli epäselviä kokemuksia. Ettei nähty tarpeeksi, että voi olla rauhallisin mielin. Peruin sitten ajan ja kahden viikon päästä minulla on jo np-ultra. Joten odottelisin itse siihen asti että on varmaa ja kunnollista nähtävää. Mutta se hinta siis 196e. Anteeksi pitkä selittely.
mennä. mutta sitten jännitin, kun monella oli epäselviä kokemuksia. Ettei nähty tarpeeksi, että voi olla rauhallisin mielin. Peruin sitten ajan ja kahden viikon päästä minulla on jo np-ultra. Joten odottelisin itse siihen asti että on varmaa ja kunnollista nähtävää. Mutta se hinta siis 196e. Anteeksi pitkä selittely.
N niin Vieras 28.04.2010 #5 ja se aika oli varattu justiinsa Leppävaaran Mehiläiseen nimim. peruin varhaisultran
V v Vieras 28.04.2010 #6 olen käynyt 2 kertaa viikoilla 7+ ja aina on näkynyt mitä on pitänytkin. Hinta oli muistaakseni 60e.