ultra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myy

Vieras
Hei kaikki helmikuun synnyttäjät!

Olen itse todennut viime viikolla olevani raskaana (jee!) ja terveydenhoitajan kanssa käydyn puhelinneuvottelun jälkeen pääsimme yhdessä tulokseen, että 6. viikko olisi nyt menossa. Mutta harmi harmi - sain ensimmäisen neuvola-ajan vasta 7.heinäkuuta ja th puhui jotain että ultra on sitten joskus heinäkuulla. Polte olisi kova saada tietää, että onko siellä oikeasti ketään yms. Eli voisiko joku kertoa, missä kannattaisi Helsingissä käydä yksityisellä ultrassa, tekevätkö vain ultran jos ei ole muuten käynyt, paljonko maksoi ja millä viikolla yleensä ultran voi jo tehdä?

Olo on ollut outo, kovasti tosiaan jännittää onko kaikki ok. Rinnat on tosi kipeät ja samoin ajoittain alavatsa ja selkä. Kuvottava olo on aamuisin mutta e ole sentään ainakaan vielä yrjöt lentäneet...

Mä kävin Helsingin Mehiläisessä, jossa ultrakäynti maksoi kelakorvausten jälkeen n. 80 euroa. Taksa riippuu lääkäristä, joten kaikilla Mehiläisen lääkäreillä ei ole sama hinta.

Kannattaa käydä alkuraskauden ultrassa!

Suosittelen, että käyt alkuraskauden ultrassa. Ei tarvitse niin pitkään jännätä ja stressata.

Hamittaa, kun ei itse tullut käytyä. Ultra on nyt ensi maanantaina. 12 viikkoa olen tässä nyt jännittänyt ja pelännyt onko kaikki hyvin, kun oireetkin ovat hyvin vähäisiä.

Sain jo yskänrokonkin huuleeni stressaamisesta. Tai muutama ulkopuolinenkin tekijä vielä aiheutti lisää stressiä. Ei yksin nämä pelkoni.

Mutta tosiaankin, käy ihmeessä ultrassa, että mielesi huojentuu. 12 viikkoa on turhan pitkä aika pelätä.

Yhteistyössä