Kiva huomata et meitä yksin odottavia on ympäri suomea
Eilen tosiaan kävin lääkäri ultrassa ja varmistin vielä kerran että onko se nyt poika ja kyllähän minä sen itsekkin näin että poika se on :heart: Ei minulla tosiaan ole mitään sukupuoli toiveita mutta jotenkin tuntuu vaan et on mukava valmistautua siihen et millainen ihminen sieltä mun elämääni tulee
Joo kyl se rakenneultra jännitti muakin. Aluksi jännitin sitä sukupuolta ja sit aloin panikoimaan et onko kaikki kunnossa... no kun näin taas vauvan ja siellä se iloisesti heilui menemään niin kyllä helpottunut olo valtasi mielen
Joo on kyllä jotenkin niin paljon järkevämpää ettei edes yritä väkisin saada lapselle isää jos isä ei sitä halua. Toistaiseksi olen päättänyt että seurailen tilannetta että miten tuo lapseni isä ryhdistäytyy tuon alkoholin suhteen ja sitten katsotaan että onko hänestä isäksi. En aio ottaa lapsen kustannuksella mitään riskejä. Isä lapsi suhteen saa kyllä myöhemminkin. Aion kyllä kertoa lapselle kuka hänen isänsä on mutta lapsen isä ei tule kyllä ihan heti meidän elämään ennen kuin asit ovat järjestyksessä. Tän lapsosen isä oli kanssa alussa ihan sekaisin. Keroin sille raskaudesta se tokaisi et oli toivonutkin raskautta et saisi pitää mut!! No huh,huh... tiesin jo silloin ettei se suhde toimi koska se viina ja rakkaudettomuus ei oikein toimi. Sit se mies sekosi, uhkaili yms ei meinannut jättää rauhaan. Hän haluaa edelleen olla lapselle isä mutta sen sairaan humala sekoilujen jälkeen olen miettinyt asioita uudestaan. Lapselta en haluaisi isää kieltää mutta toistaiseksi se on nyt järkevin ratkaisu.
Joo mä olen sitä mieltä että tän piti mennä juuri näin. Mä olen vuosia halunnut lasta ja luoja päätti et nyt on sen aika
Ei se mies sitä onnea tee et parempi kun eivät pyöri jaloissa... en mä mitenkään ydinperhevastainen tai feministi ole et kyllä mulla on välillä niin yksinäistä kun ei ole miestä ja sitä rakkautta... mut mulla on myös ihanat ystävät, perhe ja muut tukiverkostot eli loistavasti me tullaan pojan kanssa pärjäämään
Voimia sulle kanssa Mama32 ja kaikille muillekkin yksinodottaville
Ja oikein ihanaa joulua!! Herkutellaan
Kerro Mama32 et miten sit siellä ultrassa meni??