tyrkky hutsu
Kele soikoon >"#%&?="#¤%& olimme lapsen tansisissa nyt iltasella ja olen huomannut kuten miehenikin että eräs nainen haluaa mieheni kanssa jutella....
Olen myös tehnyt tuttavuutta tämän naisen kanssa jutellut tarjonnut kahvit ym..
hän on
-anteeksi haluan keskittyä tyttäreni tanssiinn tänne tutustumaan tultu
Kun mieheni saapu paikalle (hän ei silloin tiennyt että on mieheni)
hän tarjosi istuinpaikkaa juodaanko kahvit..
Mieheni on hyväkroppainen ja minä en.
No kuitenkin, juttelen naiselle kun mieheni ei paikalla ja hän tekee selväksi ettei halua jutella minun kanssaan
Haluan keskittyä en halua nyt jutella.
Vaan kun mieheni saapuu hän suuttuu jos mies sattuu löytämään minun vierestäni vapaata?
Jos käyn vessassa hän istuu minun paikallani siis vaihtaa paikkaa kesken harkkojen???
Mieheni ei halua loukata tätä yh naista, mutta hän on vaan jutellut tuon kanssa eli hänellä nähtävästi eri kuvitelmat kuin miehelläni.
Viimeksi olin miehen selän takana kuulemassa kuinka tämä nainen oli antamassa puh.nmr.
haukkui minua minkä kerkesi ja kehui kuinka hän osaaa varmasti kaikki leikit.
Mieheni jankutti ettei haluanumeroa kuin muutakaan ja sitten tulinkin minä pöytään.
Eikö teitä yhtään hävetä?
Olen myös tehnyt tuttavuutta tämän naisen kanssa jutellut tarjonnut kahvit ym..
hän on
-anteeksi haluan keskittyä tyttäreni tanssiinn tänne tutustumaan tultu
Kun mieheni saapu paikalle (hän ei silloin tiennyt että on mieheni)
hän tarjosi istuinpaikkaa juodaanko kahvit..
Mieheni on hyväkroppainen ja minä en.
No kuitenkin, juttelen naiselle kun mieheni ei paikalla ja hän tekee selväksi ettei halua jutella minun kanssaan
Haluan keskittyä en halua nyt jutella.
Vaan kun mieheni saapuu hän suuttuu jos mies sattuu löytämään minun vierestäni vapaata?
Jos käyn vessassa hän istuu minun paikallani siis vaihtaa paikkaa kesken harkkojen???
Mieheni ei halua loukata tätä yh naista, mutta hän on vaan jutellut tuon kanssa eli hänellä nähtävästi eri kuvitelmat kuin miehelläni.
Viimeksi olin miehen selän takana kuulemassa kuinka tämä nainen oli antamassa puh.nmr.
haukkui minua minkä kerkesi ja kehui kuinka hän osaaa varmasti kaikki leikit.
Mieheni jankutti ettei haluanumeroa kuin muutakaan ja sitten tulinkin minä pöytään.
Eikö teitä yhtään hävetä?