yksinhuoltajat ON tyrkkyjä

  • Viestiketjun aloittaja tyrkky hutsu
  • Ensimmäinen viesti
tyrkky hutsu
Kele soikoon >"#%&?="#¤%& olimme lapsen tansisissa nyt iltasella ja olen huomannut kuten miehenikin että eräs nainen haluaa mieheni kanssa jutella....
Olen myös tehnyt tuttavuutta tämän naisen kanssa jutellut tarjonnut kahvit ym..
hän on
-anteeksi haluan keskittyä tyttäreni tanssiinn tänne tutustumaan tultu
Kun mieheni saapu paikalle (hän ei silloin tiennyt että on mieheni)
hän tarjosi istuinpaikkaa juodaanko kahvit..
Mieheni on hyväkroppainen ja minä en.
No kuitenkin, juttelen naiselle kun mieheni ei paikalla ja hän tekee selväksi ettei halua jutella minun kanssaan :(
Haluan keskittyä en halua nyt jutella.
Vaan kun mieheni saapuu hän suuttuu jos mies sattuu löytämään minun vierestäni vapaata?
Jos käyn vessassa hän istuu minun paikallani siis vaihtaa paikkaa kesken harkkojen???
Mieheni ei halua loukata tätä yh naista, mutta hän on vaan jutellut tuon kanssa eli hänellä nähtävästi eri kuvitelmat kuin miehelläni.
Viimeksi olin miehen selän takana kuulemassa kuinka tämä nainen oli antamassa puh.nmr.
haukkui minua minkä kerkesi :(ja kehui kuinka hän osaaa varmasti kaikki leikit.
Mieheni jankutti ettei haluanumeroa kuin muutakaan ja sitten tulinkin minä pöytään.
Eikö teitä yhtään hävetä?
 
plaa
Vielä kun saisi jotain selvääkin. Ai niin, sain yhden lauseen. Miehesi ei viitsi loukata? Oma moka ja nössö ukko! Tyrkkyjä on jokapuolella, mutta jos ei osaa sanoa ei niin...
 
ei kannata
yleistää koskaan "yksinhuoltajat tyrkkyjä" varmasti jokaisessa "luokassa" tyrkkyjä riittää.

Mutta eikö miehesi voisi sanoa suoraan ettei tarvi enää keskustella tai tulla lähelle
Samoin sinä.

Ihme akka kyllä :( Törkeä!
 
apee
yleistää koskaan "yksinhuoltajat tyrkkyjä" varmasti jokaisessa "luokassa" tyrkkyjä riittää.

Mutta eikö miehesi voisi sanoa suoraan ettei tarvi enää keskustella tai tulla lähelle
Samoin sinä.

Ihme akka kyllä :( Törkeä!
Mies ja minä ollaan sanottu mutta ei !

Ja anteeksi jos mun lukihärö haittaa teitä!
Tää nainen on sanon ettei pikku este häntä häiritte ja mun mies.. no kai sille on näytettävä tää ketju että haistattelee paskat koko muijalle kun sillä vaan se mielessä :(
Luulin ensin että me tosiaan tuoetaan häntä muuten vaan tms. mutta todellinen luonto paljastuikin :(
 
Diggy
yksärithän ovat legendaarista seksiseuraa. Ei tarvi kukkia tai kestityksiä. Kunhan ilmoittaa että kahdeksalta saat munaa, tuo pizza. Niin yksäri on jo äitinsä hommannut lapsenlikaksi. Mulla on viis vakipanoa tässä kaupungissa, 4 on yksäreiä ja yksi muuten vain tavallista kiimaisempi tapaus.
 
Jaana.a
höh, mä oon jotenki niin samalla aaltopituudella kai, kun ymmärsin koko viestin, onkohan parilla kaljalla tekemistä asian kanssa??

no kuitekin, paska akka, yksinhuoltajuus ei liity asiaan, mieti vaikka siten, että jos sun mies kuolis, susta tulis yksinhuoltaja, tulisko susta myös tyrkky?? kuka vaan voi joutua yksinhuoltajaksi, syystä tai toisesta, mikään syy ei ole toista pyheellisempi, eikä yksinhuoltajuus ole häpeä.
 
Yh minäkin
Yksinhuoltajana voin vaan vastata, että en osaa edes lukea. Ainakaan ymmärtää...
Ja tyrkytän itseäni vain lukutaitoisille miehille. Jomman kumman pitää kai sentään osata..?
Huooohhhh taas kerran.
 
yyhoo
En tiedä, kumpi meistä on ääliö, mutta minä en oikein taas ymmärtänyt tuota sekavaa sepustusta ja sen mitä ymmärsin = yh:den haukkuminen (taas kerran) ja johonkin tiettyyn muottiin asettaminen on ääliömäistä! Itse esimerkiksi tällä hetkellä vihaan miehiä sen verran paljon, että he saa kyllä ennemmin pesäpallomailasta korville, kun mun puhelinnumeron! Ihan samalla tavalla itse voisin yleistää kaikki miehet samaan muottiin, että keppi pystyssä kulkee vapaiden yh:den perässä helpon saannin toivossa... Miltäs susta tuntuis, jos vielä väittäsin, että sun miehes on kanssa samanlainen, kun sun silmä välttää? Niin, ei varmaan kivalta, joten jos pidettäs nyt ne mölyt mahassa ja lopetettais tuollanen yleistäminen yh:den tai kenenkään muidenkaan kohdalla, koska yksinhuoltajuudella ei ole ihmisen luonteen kanssa mitään tekemistä. Tyrkkyjä, kuten myös esim. pettureita, hörhöjä, tappajia, pedofiileja ja kaikenmoisia muitakin yksilöitä kun on joka yhteiskunta- ja tuloluokassa, joten aivan turhaa tämäkin mollaaminen taas.
 
hih hih
Nyt olen jo niin vanha ettei mua enää yksinhuoltajaksi lasketa, kun lapset on täysi-ikäisiä, mutta entisenä yksinhuoltajana totean että pakkohan se on olla tyrkky kun joskus pääsee ulkoilemaan, että saa jonkun panokaverin justiin sinä iltana mukaan... kun seuraavasta kerrasta taas ei ole varmuutta, milloin pääsee hakemaan miestä, koska kerran on yksinhuoltaja ja huoltaa yksin niitä lapsia aina vaan.

Niin että tällai pikkujouluaikaan varsinkin, kun miehiä on liikkeellä, on juurikin hyvä aika kaikille yksinhuoltajille mennä hakemaan ilonsa. Hyvä on tsekata semmoinen hyväkroppainen mies joka on ehkä jonkun lahnamaisen naisen vierellä, kyllä se siitä yleensä aina lähti mielellään mukaan.

Että semmoisia hutsakkeita me yksinhuoltajat ollaan ;D
 
"memory"
joo yleistäminen on syvältä...niin kuin nuo aivohalvaus ym jutut...oikeasti jos on lukihäiriö niin miksi siihen pitää takertua...toivon ettet ap oikeasti ajattele kaikistä yksinhuoltajista noin...suuttuneena saatta sanoa toisinaan kaikenlaista...
Ja sitten tuohon alkuperäiseen asiaan niin kyllä sinun miehesi pitäisi pystyä selkeästi tekemään selväksi ettei kiinnosta...sano miehellesi(jos et ole sanonut jo) että sen naisen haukkumiset loukkasivat sinua...ihan hyvin olisi miehesi voinut kyllä sanoa jo siinä vaiheessa kun tuo nainen sinua arvosteli että työntää sen puhelinnumeronsa sinne missä ei päivä paista...itse en suostuisi kuuntelemaan haukkuja ihmisestä jota rakastan...
 

Yhteistyössä