"YKSINHUOLTAJA" VAIKKA ISÄKIN ON KOTONA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tää on niiiiin väärin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tää on niiiiin väärin

Vieras
ARRRGGGHHH!! Raivostuttaa että, se olen AINA minä joka hoitaa kaiken istuu kotona yksin AAMUSTA-YÖHÖN lapsen kanssa, rakastan mun lasta enkä ees varmaan haluis lähtee ilman sitä mihkää mutta vois tuo samperin MIES olla kotona.

Me erottiin tämän vuoden alussa ja tänään juuri ajattelin, että kyllä pääsee yksin paljon helpommalla kun huonon, poissaolevan miehen kanssa. Siis kun oltiin yhdessä, niin mies meni ja tuli miten sattuu ja minä olin aina vetovastuussa lapsista ja joustin omissa menoissani. Nyt olen enempi kiinni lapsissa, kun oon yksin, mutta paljon vapaampi, koska en odota toiselta apua, vaan luovin omien voimien ja tarpeiden mukaan...
ymmärsitkö?

Mä rakastan sitä paska läjää todella paljon mulla on sen kanssa yhteinen lapsi
mää oon riippuvainen mun miehestä.

Mä tuon sille ruuat naamari etee pesen sen pyykit silitän teen kaiken sen ei tarvii kuin olla OIKEESTIKKI VAIN OLLA se ei ota eees SUKKKIA ITE JALASTA !!!!!!!!!!!!

SILTI MÄ RAKASTAN SITÄ JA KOITAN JATKAA ETEENPÄIN... MUTTA PALKAKS SAAN SEN ETTÄ SE SANOO MITEN INHOTTAVA MÄÄ OON SILLE JA PETÄN SITÄ JAJAJAJAJJAJAJA. KAIKKEE PASKAAAA

ja musta ei oo eroomaan ei mitenkään se jätkä manipuloi mua ja oon riippuvainen siitä... mun pää leviäää kohta... saanko hieman purkaa itteeni ja esittäää kysymyksiä mihin te muut naiset vastaatte naisen näkökulmasta MIEHILTÄKI VOIS KYSYY JOS NIITÄ OLIS TÄÄÄLLLÄ

miks nainen on luotu kestämään mitä vaan?

MIKS MIEHET PETTÄÄÄ?

OONKO MÄÄ OIKEESTI NIIN HUONO KU TUO UKKO VÄITTÄÄ?

onko se oikein että mä teen kaiken tuon ja mä saan paskaa niskaan huoraks haukutaan ja lehmäks....

mulla meni niin järki mun on pakko mennä terapiaa

Miulla oli aikoinaan ihan samanlaista. Kyllä sitä joutui yksin kaiken tekemään loppujen lopuksi ja olen lohduttautunut ettei tämä yh:na oleminen hirveästi eroa siitä ajasta kun olin naimisissa. Ei mieheltä aina saa sellaista tukea kuin tarvitsisi. Toki olihan se kiva kun oli ajatuksille jakaja muttei samanmoista jakajaa ollut sitten kotihommissa ja lastenhoidossa. Auttoihan tuo aina kun huomautti jostain muttei oikeastaan tehnyt mitään vapaaehtoisesti. Ajatukset aina jossain muualla.

Yhteistyössä