yksinhuoltaja mammat / odottajat ! =)

Ois kiva saada jutteluseuraa yh-äideistä ja kaikista kokemuksista! :) Ite oon sillain aika tietämätön asioista vielä.. Tällä hetkellä raskausviikkoja 20.
Kaikki on niin uutta, kun ensimmäinen lapsi tulossa, ja tosiaan kun ihan yksin tämän asian kanssa.. Mutta en silti ole antanut minkään lannistaa minua :)
Olen itse Oulun alueelta, että jos on muitakin täältä päin, niin oispa kiva !
Kirjotelkaahan kenellä kokemuksia löytyyy! =)

Hei ja tsemppiä odotukseen. Minulla kohta 2vuotias poika ja yksin huoltajaksi jäin kun poika oli 4kk muutettiin silloin 400km päähän lapsen isästä. Olihan se alussa rankkaa ja uuvuttavaa,mutta nyt tähän on niin tottunut jo että ei osaa haaveilla edes paremmasta. Hyvä tukiverkosto on kyllä todella tärkeä. Ilman perhettä,sukulaisia ja ystäviä en olisi selvinnyt.

Hei! Minäkin olen Oulun seudulta. Täytän kesällä 23 v ja odotan esikoistani yksin. Mies oli mukana mutta hänestä alkoi kuoriutua melko lapsellisia piirteitä, ei osannut raha-asioitaan hoitaa ollenkaan ja minuakin syytti pettämisestä ja on varma ettei ole edes lapsen isä jne. No en siis halunnut jatkaa suhdetta eikä ukosta oo kuulunutkaan mitään. Olisi mukava vaihdella enemmän ajatuksia, en olis koskaan uskonu joutuvani tällaiseen tilanteeseen

Yhteistyössä