yksinäisyys.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ullamaija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"ullamaija"

Vieras
avioerosta aikaa nyt 2 vuotta, ja sen jälkeisestä laastarisuhteestaki muutama viikko.. miksi musta tuntuu että se avioeron jälkeinen yksinäisyys jysähti vasta nyt päälle? :( tuntuu että en vaan voi enää ikinä löytää rakkautta.. sukujuhlissa käynti on mulle jopa noloa, olen suvun ainoa eronnut :/ meillä kaksi yhteistä lasta, ja miehellä uus nainen..

helpottaako tää joskus??

nimenomaan lopetin tuon laastarisuhteen siksi koska tajusin sen olevan juuri laastarisuhde.. ensimmäistä kertaa uskalsin kohdata tämän oikean yksinäisyyden ja surun :(

Mä olen eronnut ex-avomiehestäni 4,5 vuotta sitten.. Ja nyt vasta olen alkanut ymmärtämään ja olen myöskin hyväksynyt sen että mä todennäköisesti elän loppuelämän ilman miestä. Miesten mielenkiinto loppuu siihen kun kuulevat et mulla on lapsi edellisestä suhteesta.

Mä voisin aatella, että siinä vaiheessa, kun olet lopettanut "etsimisen" ja asennoitunut siihen, että elät itsekseen ja ketään ei löydy koskaan, ikinä,milloinkaan niin oletkin valmis uuteen suhteeseen ja silloin "se joku, sielunkumppanisi" tulee vastaan! Kun vähiten odotat, eniten saat! Tsemppiä ja jaksamista<3

[QUOTE="ullamaija";28393771]nimenomaan lopetin tuon laastarisuhteen siksi koska tajusin sen olevan juuri laastarisuhde.. ensimmäistä kertaa uskalsin kohdata tämän oikean yksinäisyyden ja surun :([/QUOTE]

Se on pakko kohdata joskus. Jatkossa kykenet pysyvimpiin suhteisiin, ja jos olet pidempään yksin, huomaat että itsenäisyydessä on aika paljon hyviä puolia. Yksi hyvä tapa on harkita vakavaa seurustelua vasta sitten kun on tyytyväinen yksin.

Yhteistyössä