Yksinäisyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksin

Vieras
Ottaa koville olla yksinäinen. Tää on jatkunu jo vuosia siis. Ne kaverit mitä joskus oli on jääneet, kun eivät vaivaudu ilmoitelemaan itsestään enkä jaksa aina kysellä mitä kuuluu. Oikeesti ei ne edes oo mitää kavereita sillon!!
Harrastamaan en voi lähteä, kun ei ole lapsille hoitajaa, lasten isän kans asutaan erillään ja on muualla töissä. Vaikken mä edes tietäisi mitä harrastaa kun pelkään ihmisjoukkoja mistä en tunne ketään. Koskaan ei kukaan soita, ei lähetä postia kuin mainostajat vaan ja laskuttajat. Päätin etten ilmottele enää itsestäni kellekkään vanhoille tutuille mitään, kun ei ne kerran musta välitä

Joskus sitä itekkin tuntee melkosta yksinäisyyttä, kaikki kaverit on muuttaneet kauemmas ja ei ne puhelinkeskustelut kuitenkaan korvaa sitä ystävää jonka kanssa vois ihan kasvotusten jutella. Oon siis kyllä ikionnellinen, että noita ihania ja tärkeitä ystäviä on, mutta tahtoisin löytää täältä läheltäkin jonkun, joka olis semmonen samanlainen "sielunsisko".

Mutta kannattaa sitä pitää yhteyttä edes sillon tällön, joskus vois vaan elämä viedä muita siihen tahtiin että ei ehdi kuulumisia kyselemään, silti ne voi olla hyvillä mielin kun sä ilmottelet itestäs vaikka eivät itse aina kerkeä suhun päin olemaan yhteyksissä.

SItä tuossa alotuksessa koetin sanoa, etten ota enää yhteyttä kun oon jo sitä yksipuolisesti tehnyt pidemmän aikaa. Mutta multa ei koskaan kysytä miten mulla menee! Onko reilua mua kohtaan?

No ei todellakaan ole reilua :( Mutta itestäni esimerkkinä tiiän, että mulla vaan viikot vilisi silmissä kun lapset oli pieniä, en ehtiny kavereihin niinkään pitää yhteyttä (vaikka lapset oli ihan helppoja ja arki muutenki ihan normaalia), jotenki vaan aika meni niin vauhilla ohi. Joskus saatto mennä viikkokin ennen ku sain ystävälle soitettua takaisin, jos oli soittanut mulle päin. En kuitenkaan tahallaan pitämättä yhteyttä, jotenki kaikki aina unohtu ja keskiyöllä sitten ku muistin niin en viihtinyt enää soittaa. Nyt sitten alkaa olla jo erilaiset tilanteet. Mutta siis koitin vaan sitä siis sanoa, että vaikka yhteyden pito tuntuu nyt ykspuoliselta niin ehkä se siitä vielä paranee. Mullakin meni varmaan vuosikin ku en muistanu ikinä kellekkään soitella (tai siis harvoin vain), mutta silti olin hyvinki innoissaan kun kaverit soitteli sitten mulle päin.

Eri asia kuitenki taas se, jos eivät ole kiinnostuneet sun kuulumisista kun juttelette tai eivät vaikuta kiinnostuneilta sun elämästä, se on jo tosi ikävää :( Kuinka usein sä sitten ite otat yhteyttä kavereihin? Jos vaan eivät oo ehtineet ensin?

tässä on nyt menny pari-kolme vuotta näin, joten tuntuu ettei musta oo kukaa kiinnostunut. Eikä voi johtua lapsista, kun kaikilla ei niitä edes ole. Ykski jka vannoi joskus ikuista ystävyyttä, ei oo lähettäny edes tekstiviestiä yli kahteen vuoteen saati soittanut. Joten antaa olla sitten, kyllä sillä muille kavereilleen näyttää olevan aikaa

Mulla sama homma...Just tänään koko illan on mietiskelly tätä jatkuvaa ystävyyttä...miksei kukaan ikinä pyydä minnekkään tai kysy miten mulla menee.. Oli jo kaikki kauheudet mieles..aattelin et jäiskö kukaan ees mua kaipaamaan jos tappaisin itteni..:(