Yksinäinen olo vaivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lonesome
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lonesome

Vieras
Mulla ei ole oikein kunnollisia ystäviä täällä, missä me asumme.
Haluaisin ja toivoisin niin kovasti pääseväni mukaan illanviettoihin ja erilaisille kutsuille. Mutta kun ketään en tunne niin hyvin, että minua voisi pyytää mukaan noihin juttuihin. :'(
Tuntuu niin yksinäiseltä, vaikka onhan minulla mies ja lapset, mutta välillä kaipaisin perheen ulkopuolista aikaa ja aikaa ystävien kanssa. :snotty:
Siitä on todella pitkä aika kun olen viimeksi päässyt viettämään ns. tyttöjen iltaa.

Yrittänyt olen päästä lähemmin sisään, olen itse kutsunut joitain tyyppejä käymään meillä. Mutta siihen se jääkin, ei minua kutsuta vastavuoroisesti. On minulle 'luvattu' kaikenmaailman kutsuja, mutta ei ole koskaan toteutunut.
Täällä on melko pienet piirit, asunut olen täällä jo yli 10 vuotta, mutta edelleen olen vaan ilman hauskanpitoa.

Anteeksi pitkä vuodatus! Olen vaan niin yksinäinen, että piti päästä purkautumaan jonnekin, miehelle olen kanssa tästä monesti vollottanut.

Missä sä sitten asut? Kuullostaa ihmeelliselle, ettei ihmiset lähesty sinua yrityksistäsi huolimatta, vaikka olette noinkin kauan siellä asuneet. Onko kovin pieni paikkakunta?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21958524:
Kamalaa:|

Löytyiskö jonkin harrastuksen kautta?

No ei löydy sieltäkään. :/ Tai siis olen löytänyt näitä ystäviä, joiden kanssa ei kuitenkaan sen kummempia, kuin esim. kaupassa jäädään juttelemaan.

Mä muuten en allekirjoita tota että Akaa olisi sisäänpäinlämpiävä.
Mä olen alkuperäinen asukas mutta olen nyt ihan viime vuosina tutustunut harrastusten kautta uusiin ihmisiin, samoin työni kautta reilut kymmenen vuotta sitten. Ja saanut siis läheisiäkin kontakteja, vietetään työkamujen kanssa aikaa myös vapaalla.

[QUOTE="blondi";21958627]Mä muuten en allekirjoita tota että Akaa olisi sisäänpäinlämpiävä.
Mä olen alkuperäinen asukas mutta olen nyt ihan viime vuosina tutustunut harrastusten kautta uusiin ihmisiin, samoin työni kautta reilut kymmenen vuotta sitten. Ja saanut siis läheisiäkin kontakteja, vietetään työkamujen kanssa aikaa myös vapaalla.[/QUOTE]

Peesailen tätä. Tänne on muuttanut niin paljon väkeä muualta, että sisäänpäinlämpiävyys on aika marginaalista. Ehkä alkuperäisasukkaiden kesken niin voi ollakin, mutta muualta tulleita nuoria perheitä täällä on paljon. Minullakin on hirveästi hyvänpäiväntuttuja, mutta oikein kunnon ystäviä ei täältä jostain syystä ole.

Mä olen seuraillut lapsiperheiden äitien elämää Facessa (siis tilapäivityksiä, kommentteja ja kaverilistoja) ja esim torikahvilassa ja huomannut että on paljon äitejä joita en henk koht. tunne, muualta muuttaneita siis. Hyvin ovat tuntuneet sopeutuneenjoukkoon.
Tämä Toijalassa, Viialasta en tiedä.