Yksinäinen

Olen rakastava ja huoltehtiva äiti, mutta minulla ei oikeastaan ole ainuttkaan oikeaa ystävää!

Miten ihmeessä sellaisia saa?

Olen varmaankin liian hiljainen ja sisäänpäinkääntynyt. Jos minua ei tunne..
 
Minä muutin uudelle paikkakunnalle jokunen vuosi sitten ja huomasin kanssa, ettei tässä iässä ole helppo saada uusia ystäviä. Sitkeästi vain kävin äiti-lapsikerhossa lähes kolmen vuoden ajan ja vaikka en saanutkaan sieltä ketään tosi läheistä ystävää, niin hyvänpäivän tuttuja kuitenkin. Muistan kuitenkin alkuajoilta, että tulin sieltä joskus kotiin melkein tippa silmässä, kun kukaan ei ollut puhunut minulle mitään koko aikana. Itse sitä piti yrittää aloittaa jotain keskustelua. Lapsista on kuitenkin aina helppo keksiä jotain sanottavaa.
 
yksi vähä yksinäinen
Laittakaapa yksinäiset mailiosoitteenne. Saman piirteen minä huomasin äitiyslomalla ollessani, jäin nuorempien jalkoihin, omituisena ilmiönä varmaan.
Täällä yksi normaali, normaalia elämää viettävä, huolehtiva, vireä, rehellinen, nyt yli nelikymppinen äiti ottaa vastaan uusia ystäviä.

Seikkailijat älkööt vaivaudu (eli yhden mailin kirjoittajat).
 
kaipaatko ystävää tai edes mese seuraa.laita viestii yksityiseen!!!!!!!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2006 klo 00:00 miesku kirjoitti:
Olen rakastava ja huoltehtiva äiti, mutta minulla ei oikeastaan ole ainuttkaan oikeaa ystävää!

Miten ihmeessä sellaisia saa?

Olen varmaankin liian hiljainen ja sisäänpäinkääntynyt. Jos minua ei tunne..
:)
 
En ihan vielä kuulu tähän osioon, mutta laitanpa oman viestin minäkin. Mulle olis seura enemmän kuin tervetullutta ja samoin lapsetkin tykkäävät uusista kavereista, vaikka heillä niitä jo onkin aika lailla. Lapset tutustuu niin helposti. Itse olen huono kirjoittelemaan, joten enemmänkin kaipaan juuri live seuraa. Kaverit on aika kaukana ja työelämässä, joten laita ihmeessä vaikka yytä jos kiinnostaa. Profiilissa on vähän lisää.
 
skeptikko
Skeptikko täällä sanoo että jaaha, taas tätä.

Tuolla on sunniillee 20-sivusia "etsin ystävää -pino" kaksin kappalein ja niihin kun laittaa itsensä, niin.. mitä sitten... ei mitään. Elämä jatkuu ihan yhtä ykinäisenä kuin ennenkin.

Olen saanut muutamia sähköposti-kavereita. Live-kavereita ei löydy. Kaikki asuu kaukana ja ne jotka asuu lähempänä, ei rohkene ottaa yhteyttä.

Olen luovuttanut. :headwall:
 
Ei saa luovuttaa, se on kiellettyä ;) .

Minulla ovat kaverit jääneet syystä tai toisesta vuosien varrella. Olen muuttanut paikkakuntaa parikin kertaa ja toisessa liitossa, joten kyllä siinä kummasti osa kaveripiiristä vain jää.

Viihdyn kyllä suht hyvin yksinkin, mutta on se vain niin, ettei sitä omaa miestään viitsi ihan kaikilla "tyttöjen jutuilla" rasittaa.

Live- ja meilikaverit ovat siis tervetulleita mullekin! :flower: Profiilin kautta saa yhteyden näin alkuun.
 
Tottakai minä haluaisin mieluiten live-seuraa. :)

Ystävän, jonka kanssa jakaa asioita, jonka kanssa keskustella.

Mutta olen niin huono, pyytämään ihmisiä kylään yms. :( :(

Odotan että joku muu haluaisi juuri minun ystäväkseni, koska minusta varmaan saa todella hyvän ystävän :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.06.2006 klo 00:49 miesku kirjoitti:
Tottakai minä haluaisin mieluiten live-seuraa. :)

Ystävän, jonka kanssa jakaa asioita, jonka kanssa keskustella.

Mutta olen niin huono, pyytämään ihmisiä kylään yms. :( :(

Odotan että joku muu haluaisi juuri minun ystäväkseni, koska minusta varmaan saa todella hyvän ystävän :heart:
keskustelua toki voi käydä myös sähköpostin välityksellä ja itseasiassa ainakin minun on paljon helpompi puhua niin kuin ihan kasvotusten. tai siis ei minulla tällä paikkakunnalla ole juurikaan sellaisia ystäviä joille voisi koko sydämensä purkaa.
Sitä voi olla hyvä ystävä ihan ilman että näkee toisen naamasta naamaan ja kun asuu täällä "ei nyt ihan kehäkolmosen lähistöllä" niin ei ne kaikki ystävät voikaan asua ihan lähellä kun asukastiheys on jotakin muuta.
 

Yhteistyössä