yksinäinen yh-isä kaipailee uusia tuttavuuksia.

Olen 28v mies kuopiosta ja kaipailen aikuista juttuseuraa miks ei kahvittelu seuraa myös:).
Minulla on kaksi lasta, jotka asuvat minun luona.
Harrastuksia liikunta ja luonto.
Tuntuu siltä että yh-isät on kaikesta ulkopuolella, vaikka meitä on vähän.
 
Viimeksi muokattu:
eipä taida tätäkään kautta saada seuraa. no pitää tyytyä yksinäisyyteen.
onpahan tuota jo niin pitkään jatkunu jo, vaikken ole sitä toivonu. se on vain tapahtumien ketju.. eipä tuo yksin olo enää niin hirveetä oo, kun reilu 2,5v jo ollu.
pitää vain ajatukset katkoo ennen kuin ne saa vallan.
 
Heei, älähän nyt hyvä isä vielä luovuta.. eihän sun ilmoitus ehtinyt vielä kauaa tuossa olemaankaan edes :) Toivon todella että saat juttuseuraa! Harmi kun asun kaukana, mutta ainahan voidaan jutella s-postitse jos seuraa kaipailet. Itsellani on yksi lapsi, mutta yh en ole (ihan vielä), yksinäinen kylläkin välillä ainakin.
 
Ei saa yh-iskä vielä vaipua synkkyyteen! On myös muitakin yksinäisiä! Itse oon kylläkin vasta odotusvaiheessa.. että toukokuun lopulla laskettu aika ja yksinhuoltajana. :)
Itsekin asun aika kaukana Kuopiosta, mutta voin viestailla ainaski!! :)
 
Kyllä varmasti täältä juttu seuraa löytyy :) Eriasia millaista haet, lähellä, kaukana, miehistä, naisista yms. Minä kanssa asun kauakan kuopiosta, enkä ole yh. Silti uudet tuttavuudet on aina tervetulleita :) Minä olen 21vuotias ja mieheni 31vuotias. Kaksi lasta meillä on 1v9kk ja pian 4kk.
 
Eiköhän sieltäkin suunnalta seuraa löydy, ei pidä liian pikaisesti epätoivoon vaipua. Itse 6kk ikäisen pojan yh-äiti olen, mutta ihan toisella suunnalla asutaan, joten meistä ei kahviseuraksi ikävä kyllä ole.
 
En osaa Kuopiosta sanoa, mutta meillä ainakin täällä Lahdessa toimii yksinhuoltajien ryhmä. Pystyisitkö neuvolan kautta vaikka kysymään, joska Kuopiostakin löytyisi joku ryhmä/kerho/yhdistys yksinhuoltajille? Jos tuollainen sielläkin kokoontuu, niin siellä olisi muitakin samassa tilanteessa olevia. :)
 

Yhteistyössä