Ihan ensinnäkin
Pallero79:lle jaksamisia! Tosi kurjaa, ettei tullut positiivista uutista
Olin jotenkin niiiiin varma, että sinne olisi nyt plussa tulossa. Kyllä oikeasti tuntuu kurjalta kaikkien muidenkin puolesta nuo negat. No uutta pökköä vain pesään pallero heti kun siltä tuntuu ja kun talous on myöten
Raskaustesteistä sen verran, kun kyselit, että itsellä oli Clearbluen digitaaliset, jotkut hirmu kalliit testit, kun sitä ajatteli silloin, että parasta täytyy olla
No sitten törmäsin ihan Cittarissa joihinkin tosi halpoihin rfsu:n liuskatesteihin ja aivan yhtä hyvin näyttivät selkeän plussan nekin eli mun kokemuksen mukaan ei tarvitse olla kallis testi vaan toimii ihan ne halvatkin samalla tavalla.
Hei, taas uusi palstalainen, jee!
Tervetuloa
Ihmettelijä76 mukaan jengiin! Minä tykkään kovasti, kun tulee uutta porukkaa tänne
On sinulla kyllä tosiaan ollut rankempi kevät hoitojen kanssa, en ihmettele jos voimat on lopussa ja rahatkin, kyllä nuo syö molempia, itsellä meni yhteen ivf-hoitoon ensikäynnistä siirtoon asti yli viisituhatta euroa ja kyllä minäkin kovasti silloin laskeskelin, että mitä teen, jos siitä ei tärppää, no pakastesiirrot tietysti ensin, mutta oli mulla tosi kova pelko, että jos ei niistäkään tärppää niin onko mulla varaa yrittää enää, minä oon vähän semmoinen, että mun tarvii kauhean pitkälle miettiä asioita eteenpäin tyyliin "jos käy niin tai näin" ja monesti se on sitten turhaa pohdintaa niinkuin tässäkin tapauksessa. Minä toivon kovasti, että sinä saat oman pienokaisen vielä, ehkä jo heti seuraavasta ivf:stä! Tsemppiä kovasti
Kuulostaa aikamoiselta tuo sinun testosteroni-geeli
En ole koskaan kuullut siitä enkä edes tiennyt, että näihin hoitoihin sellaistakin voidaan käyttää, mutta aina oppii näköjään uutta. Myös tuo Elonva on minulle tuntematon, minulla oli Menopur itsellä.
Cinya: Voi että, kaksoset, onnea kovasti!
Onhan se somaa, kun tulee kaksi pientä kerralla
Varmaan ihanaa nähdä ne ultrissa, kun kaksi siellä heittelee kuperkeikkoja
Meillä suvussa on joka polvessa kaksosia ja itse myönnän, että pelkäsin että tulee kaksoset, mutta yksi siellä oli onneksi, ei muuten, mutta epäilin omia voimavaroja kaksosten suhteen, kun vielä koirakin tuossa hoidettavana.
Iiris80: Jes, hienoa, että elokuussa pääset jo aloittamaan hoidon! Sehän on ihan kohta
Kiva, kun olette kirjoitelleet näin paljon täällä viime käyntini jälkeen, olin ihan varma, ettei täällä kesällä kuitenkaan kukaan kirjoittele, mutta täällähän olikin mukavasti luettavaa
Vähän tähän loppuun omia kuulumisia. Tänäänhän alkoi 14. raskausviikko. Viime viikolla kävin nt-ultrassa. Siellä se köllötteli semmoinen kuusisenttinen pikkuinen, ihan vauvan näköinen muuten paitsi ihan mini
Välillä kääntyili. Sain kaksi kuvaakin itselleni. Kaikki oli vallan hyvin, kasvanut ja kehittynyt hyvin ja mitään huolestuttavaa ei ollut seulassa. Eli aivan turhaa mun huolestuminen oireettomasta alkuraskaudesta, kaikki siellä hyvin oli
Ultraaja oli ensivaikutelmalta ei-niin-asiakaspalveluhenkisen oloinen, pikkuisen erilainen kuin klinikan tai neuvolan sydämelliset tyypit, mutta ihan kyllä hyvin silti kertoi kaikkea koko ajan ja se ensivaikutelmakin muuttui parempaan siinä käynnin aikana sitten.
Kun teillä joskus on tuo nt-ultra niin muistakaa käydä pissillä ennen sitä
Itse arvoin, että pitääköhän olla tyhjä vai täysi rakko kun netistä löytyi kahdenlaista tietoa, no valitsin väärin ja pissille ultraaja sitten lähetti heti alkuunsa. Kuulemma joku vanhanaikainen neuvo se täysi rakko. Nt-ultra tehtiin täällä ihan alakautta, ultraaja sanoi heti melkein ovesta sisään mennessäni, kun en vielä takkiakaan ollut saanut päältä, että toimenpide tehdään alakautta. Siitäkin netissä liikkuu kahdenlaista juttua.
Jännä lukea neuvolan ja ultran kirjoittamia tekstejä itsestään noiden käyntien jälkeen (omakanta.fi:stä siis). Minä olen käynyt lukaisemassa aina ihan mielenkiinnosta ja nyt senkin takia kun seulan verikokeen tulokset oli näkyvissä vain siellä. Ihan kivoja tekstejä, ei siinä mitään, mutta ihmettelin vähän miksi oli tarpeen ultrasta kirjoittaa ensimmäiseksi, että "tulee vastaanotolle yksin", no ehkä en vain itse pidä tätä yksin odottamista ihmeellisenä asiana, en minä synnytykseenkään ketään halua mukaan, mutta kai se sitten nykyaikana on oudompaa mennä noille vastaanotoille yksin