mitäpäs teille kuuluu?
leena sulla alkaa olla jo jännät paikat, mikä on fiilis?
(.) musta on tullut mökkihöperö, olo on kokoaika sellainen väsynyt ja tunnin välein pitäisi syödä.. onneksi ensi viikolla on muutama pakollinen meno että saa itsestään edes jotain irti, eka neuvola on takana ja ensi viikolla sittn neuvolalääkärille..
eli samalla mennään mieli hyvä, kroppa väsynyt..
viime yönä nivuset venyttivät itseään oikein kunnolla, mutta onneksi sekin kuuluu toimenkuvaan.
kristiina toivottavasti syksyn hoito tuottaisi tulosta, on tuo endo kyllä tavan riesa monelle... :ashamed:
mä ajattelin hoitoja aloittaessani että jos ei tärppi käy katson asian niin pitkälle kun henkiset voimavarat riittää, vaikka sitten pankkilainan turvin, mutta on tämä niitä elämän osa-alueita missä ei ihan helpolla halua antaa periksi..
itse koin jonkin verran streesaavana jo oman hoitojaksoni vaikka se oli niinkin lyhyt ( kaksi inssiä ) tiedän päässeeni helpolla mutta jotenkin se oman kehon vahtiminen ja epätietoisuus, mä olin tosi huono siinä, vaikka yritinkin olla itse rauhallisuus...
joten nostan hattua kyllä ihan jokaiselle joka tätä läpi käy ja sen perään puhaltelen jo nyt syksyn hoitoihin plussatuulia kaikille, niin se kesä vaan rientää..kohta on taas klinikat auki =)
ilmoitelkaa itsestänne...