Yksin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yksin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yksin"

Vieras
Tiedättekö miltä tuntuu olla yksin, kun ei ole yhtään kaveria.. on mulla mies ja lapsi, mutta ei ystäviä.. Olen ollut koko elämäni jo tarhasta asti yksin, mulla ei ole yhtään kaveria kenelle soittaa tai kenen kanssa jutella, kenen kanssa lähtä ostoksille, baariin, kahville jne..
3-vuotta olen istunut neljän seinän sisällä..
Minua on kiusattu tarhasta asti, yli 20 vuotta..

Oletko miettinyt syytä siihen miski olet yksin???
Varmasti löydät ystävän jos sitä haluat, olethan miehenkin löytöänyt. Kurja tilanne. mutta sääli ei auta.

etkö ole lapsen kautta saanut ystäviä? kerhoista,puistoista? minä aluksi myös olin yksinäinen lapsen saatuani,sitten rohkaisin mieleni ja lähdin kerhoon,muskariin ,puistoihin lapsen kanssa ja nyt olen monta kaveria rikkaampi.

En mä sääliä hae. Ei mussa pitäis olla mitään varsinaista "vikaa" olla koen olevani ihan normaali ihminen, mikä sitten ikinä onkin normaalin kriteerit..
Mä oon jo luovuttanu kait mä pärjään yksin vielä toisen samanlaisen pätkän kun oon tähänkin asti pärjänny!

[QUOTE="yksin";24378552]Tiedättekö miltä tuntuu olla yksin, kun ei ole yhtään kaveria.. on mulla mies ja lapsi, mutta ei ystäviä.. Olen ollut koko elämäni jo tarhasta asti yksin, mulla ei ole yhtään kaveria kenelle soittaa tai kenen kanssa jutella, kenen kanssa lähtä ostoksille, baariin, kahville jne..
3-vuotta olen istunut neljän seinän sisällä..
Minua on kiusattu tarhasta asti, yli 20 vuotta..[/QUOTE]

Tiedän hyvin, miltä tuntuu olla yksin.

Jos sinulla on hyvä parisuhde ja ihana terve lapsi, niin sinulla on ne tärkeimmät asiat kunnossa. Nauti perheestäsi, niin jossain vaiheessa voit törmätä ystäviinkin.

Tiedän. Minuakin on kiusattu. Tiedän miltä tuntuu olla yksin töissä työ"kavereiden" keskellä. Leikkipuistossa yksin puistotuttujen keskellä. Kotona lasten kanssa "yksin" kun mies on aina reissussa ja vaikka olisi kotona, sillä on omat juttunsa. Tuntuu että en kuulu mihinkään.

Tiedän. Mulla oli kyllä lapsena ja nuorena kavereita, mutta suurin osa heistä asuu nyt siis eri maassa, loput eri kaupungissa ja loput on "karisseet pois". Juttuseuraa löytyy kyllä netin kautta, mutta näin kasvokkain en juurkaan tapaa ketään.

Mua ei yksinäisyys häiritse, toivoisin kyllä lapsellani olevan leikkiseuraa ulkona, mutta onneksi pikkusisarus syntyy ens vuoden alussa =)