Viikonloppu yksin ja kuolen tylsyyteen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apuva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apuva"

Vieras
Nyt äkkiä joku kertokaa mulle mitä mä teen. Mies lähti lapsien kanssa reissuun viikonlopuksi ja nyt mulla hajoo pää täällä neljän seinän sisällä yksin! :( Ystäviä mulla ei ole ja asutaan landella, enkä pääse täältä lähtemäänkään minnekään. Lemmikkejäkään ei ole. Olen siis ihan yksin, tylsissäni, landella. Nyt kertokaa mitä mä tekisin! :( Televisiostakaan ei tule yhtään mitään ja netissä surffailukin alkaa puuduttamaan. Huomisiltaan saakka pitäisi pysyä järjissään...

Nyt lähdet lenkille kun aurinko paistaa ja tullessa ihailet mitä pihalla jo kasvaa.
Sitten hyppäät autoon ja käyt vuokraamassa leffan josta juuri sinä tykkäät, lisäksi sitten herkkuja, suklaata ja sipsiä, sekä iltaa varten pullo punaviiniä.

Leffan jälkeen sitten sauna lämpiämään ja teet itsellesi rauhassa hemmotteluja, kasvoille naamio, jalat lillumaan veteen, karvat vex ja saunan jälkeen lysähdät sohvalle relana, tuijotat hetken töllöä ja simahdat uneen. :)

Ite katoin areenasta vasta ihanan elisan tytär sarjan. Etsi itselle joku sopiva sarja missä monta jaksoa. Leivo hyvää. Pyydä ystävä saunomaan (vaikka kauempaakin) .
Mulla taas mies töissä yöhön ja ite lasten kans kotona. Khh.n remonttia yritän saada eteenpäin tässä samalla.
Mut lämmitä sauna tee kasvonaamio ja jalkakylpy. Järjestä valokuvat ja tilaa paperikuvat.