Yksin mökillä 5

Pukeuduimme hetken päästä pitkiin lämpimiin kylpytakkeihin. Minä sain Pekan takin ja jotenkin sen lainaaminen ei tuntunut kovin suurelta synniltä sen jälkeen mitä oli hänen vaimonsa kanssa tapahtunut. Tytöt juttelivat keskenään iloisesti ja viihtyivät keskenään todella hyvin. Malla harmitteli että joutuu aamulla lähtemään pois ja sanoi kadehtivansa meitä jotka saamme jäädä vielä muutamaksi päiväksi. ”Taidat käyttää tuon Ipen loppuun ennen kuin Pekka tulee Maarianhaminasta” nauroi Malla.
”Minähän sanoin että olen jo nyt aika kuitti” sanoin! ”Mutta sinullahan oli siihen joku juttu?” sanoin kysyvästi. Malla nousi ylös ja meni kassilleen. Sieltä hän otti vetoketjulla varustetun mustan nahkaisen pienen salkun ja avasi sen. Salkussa oli muutama purkki, ruisku ja jotain desinfiointitarpeita. Kummastelin näkyä: Sitten Malla otti kassista purkin jonka avasi ensin.
”Tämä puuduttaa hieman, mutta ei niin paljon ettetkö silti pystyisi nauttimaan” hän sanoi ja näytti nyt ammattimaiselta sairaanhoiturilta mitä toki olikin.
Malla tuli luokseni ja veti kylpytakin auki edestäni ja avasi purkin. Hän hieroi melko voimakkaan tuoksuista voidetta käsiinsä ja sitten tarttui kaluuni. Hän hieroi sitä huolellisesti joka kohtaan juuresta päähän asti ja lisäsi lopuksi sitä vielä terskaan reilusti.
”Tämän pitää imeytyä vartin verran ja sen jälkeen pyyhin ylimääräiset pois. Sen maku on silloin ihan neutraali ja haluamme että maistut ihan itseltäsi” Kalu kasvoi hieman, mutta Malla ei kiinnittänyt siihen huomiota vaan otti pienen pyyhkeen salkusta ja pyyhkäisi kalun varteen pienen alueen. Sitten hän otti pienen ruiskun ja asetti siihen neulan. Ruiskuun hän annosteli hyvin tarkasti nestettä samalla kysyen: ”Mikä sinun painosi on tällä hetkellä? Kerroin painoni olevan n. 90 kg ja Malla nyökkäsi. ”Koska joudun lähtemään aamulla annan sulle 3 tunnin annoksen”
Kolmen tunnin…mitähän se tarkoitti. ”Tämä pistää nyt hieman, mutta ei paljoa. Lääkkeen vaikutus alkaa varsin pian ja on täysin vaikuttunut vartin päästä. Sen jälkeen tämä jumalainen elin seisoo kuin kivi kolme tuntia. Arja naurahti ja katselin pistoksen antamista. ” Tätä käytetään silloin kun miehellä on suuret vaikeudet saada erektiota ja samaa ainetta käyttävät useat aikuisleffa tähdet. ”

Pistos ei tuntunut juuri ja istuin sohvalla kylpytakki auki nauttien lonkeroa. Malla istui Arjan viereen ja sanoi hänelle:” Nyt on mun vuoro maistaa sua Muru” Arja suostui heti leikkiin ja levitti pyöreät reitensä erilleen ja tarjosi kaunista posliinipilluaan Mallan maistettavaksi.
Malla aloitti nuolemisen ja Arja hieroi hänen hiuksiaan samalla kertoen miten ihanasti Malla imee.
Minulla alkoi tuntua pientä kipua nivusissa ja huomasin kuinka kullin pikkuhiljaa nousi reiden päätä ilmaan sojottaen nyt varsin kovana sivullepäin. ”Kuuluuko tämä pieni särky asiaaa?” kysyin Mallalta ja hän vastasi mumisten Arjan jalkovälissä. ”Se tuntuu hetken alussa, mutta ei kauaa. Tulemme pian pyyhkimään sen voiteen pois ja saat panna mua orini”
Melkein samassa molemmat kiimaiset naaraat tulivat luokseni ja Arja sanoi ” Se on kuin talo. En ole nähnyt sitä koskaan noin isona!!!” Malla katseli valtavaa kovettunutta kyrpää lumoutuneena ja pyyhki desinfiointiaineella sen puhtaaksi kiveksiä unohtamatta.
Nyt se on valmis. Maista vaikka Malla sanoi Arjalle ja tämä tarttui elimeeni näykkäisten pusseja vuorotellen ja hitaasti runkaten kullin vartta. Tunsin ihanaa lämpöä kun kulli liukui syvälle Arjan suuhun ja hän imi sitä ahnaasti. Välillä hän yskäisi koska innoissani työnnyin liian syvälle hänen kurkkuunsa.
Malla tuli luokseni ja istui päälleni hajareisin. Arja ohjasi kyrvän Mallan pilluun ja puristeli kiveksiäni samalla kun Malla alkoi ratsastaa. Nojauduin taakse selkänojaan painautuen ja katselin kuinka isot ryntäät heiluivat Mallan käyttäessä kivikovaa kulliani hyväkseen.
Arja kiipesi selkänojalle ja antoi pillunsa nuoltavaksi. Työnsin kielen ensin perseeseen ja nuolin sitä ahnaasti. Malla ja Arja suutelivat ja hyväilivät toisiaan ja kulli takoi Mallaa kuin viimeistä päivää.
”Ihanaa…nuole mun peppua…nuole”” Inisi Arja ja hieroi toisella kädellä pilluaan. Häneltä tuli ja tuli niin että nesteet roiskahtivat leualleni ja rinnalleni. Jatkoin silti nuolemista ja Arja kiemurteli orkun kourissa.
Hän rojahti sohvalle ja nousin ylös sanoen karkeasti Mallalle. ” Nyt saat peppuun kulta” Malla kääntyi kontilleen lattialle ja pyllisti mahtavaa takalistoaan. Hänellä ei ollut mitään liukastetta ja kyrpä oli todella isona. Malla sulki silmät kun työnnyin hitaasti sentti sentiltä sisään kunnes koko paksu varsi oli uponnut kuumaan aukkoon. Aloin panna pikkuhiljaa kiihdyttäen ja Malla vikisi nautinnosta ja varmaan myös pienestä kivusta.
Arja oli ottanut Mallan kassista tupladildon ja masturboi sen ohuemmalla päällä minun märäksi nuolemaa peppureikäänsä. Hän katseli naimistamme ja työnteli tekovehjettä hitaasti sisään ja ulos nuollen himokkaasti huuliaan.
Kulli tuntui todella oudolle, koska vaikka panin ja panin en lähestynyt huippua. Ilmeisesti sen voiteen vaikutuksesta herkkyys oli mennyt ja pistos takasi järkyttävän erektion.
Päätin että panen nämä naaraat pyörryksiin. ”Tuo se ihana peppusi tänne Arja” huusin eikä Arjaa tarvinnut kutsua kahdesti. Hän tuli Mallan viereen ja tarjosi toista ihanaa hanuria Mallan rinnalle.
Otin tekokullin pois hänestä ja työnsin kullin anuksen suuaukolle. ”pane mua perseeseen oikein kunnolla Ipe” Arja kähisi ja aloin panna. Arjan peppu oli toki tiukka, mutta ei niin tiukka kuin Mallan. Pekka ilmeisesti venytti sitä useinkin.
Malla oli ottanut dildon ja sen oli sisällä molemmissa reiissä. Panin Arjaa niin että läiskähdykset kuuluivat yli huohotuksen kun iskeydyin pohjaan asti uudelleen ja uudelleen. Malla alkoi tulla ja Arja halusi välillä imeä. ”Mun perse repee pian. Anna mä imen sua ja pistän vähän geeliä.
Vedin kuulin ulos ja käänsin Mallan lattialle selälleen ja työnnyin pilluun kovaa ja aloin panna. Työnsin 5-10 kertaa ja otin kulllin ulos ja annoin Arjan imeä sitä. Sitten taas sisälle Mallaan ja Arjan suuhun. ” Pane häntä peppuun ja anna mun maistaa sitä” Kähisi Arja ja Nostin Mallan peppua parempaan asentoon ja työnnyin ahtaseen anukseen. Nyt Malla laukesi ja panin häntä kovaa niin kauan että orkun kouristukset alkoivat laantua. Sitten vedin tärisevän kiiltänän kyrvän ulos ja annoin Arjan ottaa sen suuhun. ”Ihana kyrpä” hän mumisi ja imi sitä niin että sattui. Arjan sormet painuivat pepulleni, ja kun kaksi sormea työntyi perseeseeni, laukesin Arjan suuhun.
Malla tuli Arja viereen ja he nuolivat kiiltävää kullia ahnaasti yhdessä. Kielet liukuivat pitkin spermaista vartta ja välillä heidän huulensa osuivat toisiinsa. Arja antoi Mallalle pitkän ahnaan kielisuudelman ja minä seisoin heidän edessään uskomatonta kyllä kulli edelleen kivikovana.
Aikaa oli mennyt vasta tunti joten seisokki Mallan mukaan kestäisi vielä pari tuntia!!
Kävimme suihkussa ja tyttöjä hyvitti seisova kullini.
Nautimme syntisen parituntisen kunnes uni voitti ja heräsimmekin vastaa aamulla. Kalu oli arka edellisen päivän käytöstä ja mietiskelin miten kauan sen toipuminen kestää.
Olin saanut viestin eräältä tutulta naiselta joka oli käymässä kaupungissa ja halusi tavata. Tapaaminen hänen kanssaan ei välttämättä tarkoittanut sen ihmeempää, mutta viestin sävy antoi ymmärtää että hän haluaisi viettää aikaa kanssani. Sen näkee sitten.
Malla lähti ja vietimme seuraavana päivänä Arjan kanssa hieman laatuaikaa, mutta Pekan viestittely hieman häiritsi Arjan ajatuksia joten oli hyvä että lähdin itsekin kaupunkiin.
Tämä mökkireissu oli muistojen arvoinen
 

Yhteistyössä