Yksin kotona kahdestaan(kaksi tarinaa)

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jarin tarina.

Olen Jari 45v mies.Asumme vaimoni ja hänen 22v tyttärensä kanssa rivitalossa.
Vaimoni tyttäreen Annaan en ole oikein saanut yhteyttä,emme puhu toisillemme mitään,hän on enemmän oman isänsä kanssa.
Se on hyvä,ehkä ne asiat korjaantuu ajanmittaan.

On aamupäivä,keskiviikko.Yllättäen vapaapäivä töistä..kello on 9:25.
Vaimoni on lähtenyt töihin..ahh yksin.Makaan sängylläni.

Minulla on salainen fetissini sukkahousut,nyloni.
Nousen ja käyn vaatekaapilla,otan mustat sukkahousut.
Tempaisen boxerini jalasta,en kuitenkaan pukeakseni nyloneita vaan..noh hyväilläkseni niillä.

Silittelen niitä käsissäni,lahje hipoo kaluani joka sykäyksittäin nousee pystyyn..kovaksi.
Menen makuulleni sängylle,levitän haarani nautiskellen.Pujotan nylonlahkeen kalulleni kuin kortsun.
Mmh,vapauttavaa,kiihotavaa..hidasta nautiskelua.

Yhtäkkiä kuulen oven ääntä vastakkaisesta huoneesta.
Anna,eikö sen pitänyt olla kaupungilla ajattelen.
Samassa näen kuinka makuuhuoneeni oven kahva painuu alas,jännityn.
Ovi aukeaa.
Anna aukaisee oven,säpsäähtää kun näkee mut.
Samal tyhjänturhautunut katse kuin ennenkin,kääntyy nopeasti eteen ja hän astelee viereeni yöpöydälle.

Makaan pelokkaan arkana,ihan avoimena sängylläni,nyloni kalullani,seuraan hänen kasvojaan.
Vaikka Annalla on ohuet ihonväriset sukkahousut ja pitkä paita,niin seuraan vain kasvoja.

"laturi" anna sanoo nopeasti ja hiljaa.
Käännän katseeni sivulle alas pöydälle..tai Annan reisiin.
En voi vastustaa vaan nostan käteni ja tempaisen Annan syliini.Hän hätkähtää ja kääntyy hajareisin syliini.
Hän katsoo eteenpäin suoraan seinään ja hänen kätensä laskeutuu ottamaan tukea vatsaltani.

Katson hänen haarojaan,kaluani joka on omassa nylonissaan reisien välissä.
Vain Annan sukkahousut ja stringit ovat hänen pillun edessä..Alan liikutella häntä päälläni.
Hänen haaransa hyväilee kaluani,liike muuttu rytmittömäksi.
Ennenkuin huomaankaan tunnen kuinka Anna hieroo itseään ja on laskeutunut makaan päälleni.

Hänen lanteensa hieroo mua hierontansa tahtiin ja tunnen kuinka lähenen orgasmia,alan täristä ja laukean.

Annan tarina.

Olen Anna 20v..Asusn äidin ja isäpuolen kanssa kahden.Oon työtön ja käyn aamuisin työkerhotoiminnassa.
Jari,isäpuoli mua ärsyttää.Tai ei oikeastaan se,vaan se että he tulevat toimeen niin hyvin äidin kanssa.
Siis silleen kiihkeästi,naivat usein.No Se on ihan jees mutta alkaa vaan ittiäkin panettaan aika usein kun sen kuulee.

Niinkuin nyt aamulla,emmä lähde mihinkään kerhoon kun niin hirveä panetus.Yöhön asti naivat.
Noh saa olla yksin.
Mulla on sellainen kiihotin,laitan sen sisään ja lähden puuhaan jotain.Vedän vielä sukkikset jalkaan ettei se tipu.
Antaa hyvät sävärit ja oon saanu orkkuja keskellä keittiötäki.

Nousen ylös ja otan kaukosäätimen ja laitan sen päälle..ei värähdystäkää.
Perhanan patterit,no mutsilla on jotain pattereita yöpöydän laatikossa,meen hakeen ne sieltä.
Avaan huoneeni oven ja katsahdan itseäni peilistä samalla avaten porukoiden huoneen ovea.

AVaan oven ja käännän katseeni makkariin.
JAri..vetää kalsareita jalkaan,eiku sukkikset.Siis silllä on mustat sukkikset kullilla..jähmetyn vaan ovelle.
Käännän katseen seinälle ja kävelen yöpöydälle.
MiksjustnytMiKS,toi kulli pystyssä tossa,vittu sil on joku sukkisfettari,ajattelen kävelessäni.

"laturi" saan sanottua ja huomaan kuinka sen katse pureutuu mun reisiin,joo ja mun pillu valuu kyl kohta.
Yhtäkkiä se tempaisee mut syliinsä ja se kiihotin tekee sellasen pyörähdyksen mun sisällä.
Korjaa asentoani,nyt sen kulli on tossa mun reisien välissä tai vitun ees,miten sen nyt aattelee..mut ihan sama.Mua panettaa,pakko saada.
Vien sormet nopeaa pikkareiden ja sukkisten alle klitalle ja alan hieroo.
Tunnen kalun mun kämmenseläl samalla.
Ei hitto mä laukeen ajattelen ja nojaan alaspäin Jarin vatsaa vasten orkuissani

Huoh,sil tais tulla kans.Se murahtelee..ja noi nesteet eioo multa.
 

Yhteistyössä