ex

  • Viestiketjun aloittaja Hanhi
  • Ensimmäinen viesti
Hanhi
Siitä on jo jonkin aikaa kun minä ja tyttöystäni erosimme. Minulla oli kuitenkin edelleen joitain hänen tavaroitaan varastossa ja lisäksi meillä oli muutamia yhteisiä tavaroita joista olimme sopineet lainavuorot. Vaikka näin ollen näimme toisiamma silloin tällöin, emme kuitenkaan harrastaneet seksiä, siitäkään huolimatta ettei kummallakaan ollut uutta kumppania. Tänään iltapäivällä hän oli taas tulossa käymään "varastollaan". Ovikello soikin ajallaan ja avasin oven hänelle.

Anna käveli sisälle eteisen kaapille missä hänen tavaroitaan oli ja sanoi ettei hänellä mene kauaa koska kaveri odottaa autossa kadulla. Sanoin "Ok" ja kävelin olohuoneeseen päin kunnes käännyin kysyäkseni mitä kuuluu. "Siinähän se" oli vastaus. Hänellä oli päällään keltainen toppi, matala vyötäröiset farkut ja sandaalit. Hoikkana tyttönä Anna näytti aivan farkkumainokselta, etenkin kun hän oli selin minuun kaivaessaan tavaroita komerosta. Anna kumartui ja notkisti selkäänsä nostaessaan laatikon lattialle. Hän piti jalat suorina ja nojasi polviin. Hänen kiinteä takamuksensa oli suoraan edessäni. Katsoin hänen farkkupersettään ja huomasin himoisevani sitä. Tuijotin suoraan kankaan läpi sillä tiesin miltä alla näyttää. Aloin miettiä miten polvistuisin hänen taakseen ottaisin kiinni pakaroista ja alkaisin nuolla hitaasti pitkin vedoin tuota ihanaa...

"Oh-hoh" sanomalla Anna katkaisi kiimaisen ajatuksen juoksuni. Hän oli edelleen kumartuneena, mutta katsoi minua tiukasti jalkansa sivusta suoraan nivusiini. Katsoin alaspäin ja huomasin pullotuksen pellavahousuissani. Minulla oli päällä vain nuo ohuet pellavahousut, valkea hihatonpaita ja tämä ei riittänyt piilottamaan seisokkiania. #&%?$!* miten kovana se seisoikaan. "Uups" sanoin ja mietin mitä nyt. Anna hymähti, puisteli pätään ja nosti laatikon takaisin kaappiin. "Milloin olet viimeksi saanut?" kysyin. Anna vilkaisi minua oudoksuen ja alkoi lähteä. "Siis orgasmin. Tuskin on kumpikaan..." jatkoin. Kohta tulee turpaan ajattelin, sillä Anna käveli kohti eikä hymyillyt. Hän pysähtyi aivan eteeni, katsoi minua silmiini ja tarttui kaluuni kankaan läpi. Anna käänteli kaluani, tunnusteli ja hieroi sitä. "No anna sitä" Hän sanoi.

Otin Annaa niskasta, vedin hänet kiinni vartalooni ja suutelimme todella intohimoisesti. Nuolimme toistemme huulia samalla kun laskimme housut alas lattialle. Anna potki sandaalit ja housut nilkoistaan kun työnsin hänet seinää vasten, samalla kun hän repi paitaani pääni yli. Suutelimme voimakkaasti seinää vasten. Nostin Annan topin pois ja hän alkoi runkata kaluani. Työnsin käteni hänen pimpsaansa, laitoin etusormen huulille ja vedin sitä klitorista kohti. Anna oli jo aivan märkä. Olimme molemmat todella kiihottuneita ja ääntelimme sen mukaisesti. Työnsin sormen sisään ja löysin g-pisteen tutusta paikasta. Aloin voimakkaasti painaen hieroa sitä, imien hänen rintojaan. Anna voihki "voi luoja" ja kiskoi kaluani niin että siihen melkein koski. Otin sormeni ulos pimpsasta ja laitoin hänen suuhunsa, "uummm" hän imi sormiani kun käänsin hänet ympäri. Edelleen hän piti kalustani kiinni, toisella kädellä nojaten seinään hän ohjasi kaluni pimpsa huulilleen ja hieroi kaluani niihin liukastaen sitä. Aloin purra ja nuolla Annan niskaa, samalla hyväillen hänen kovia nännejään. "Tunnut hyvältä" kuiskasin hänen korvaansa, "pane mua" Anna huokaisi.

Koitin työntyä hitaasti, mutta Anna painoi takamuksensa niin pitkälle kuin pystyi ja alkoi huohotten pyörittää pakaroitaan lantiotani vasten. Luoja miten hyvältä se tuntui. Kaluni oli aivan jäykkänä ja olin niin kiihoittunut että tarrasin Annaa lanteista rauhoittaakseni tahtia, mutta Anna vain rummutti takamustaan minuun yhä kiihkeämmin. Kouraisin pimspaa ja aloin hieroa klitorista etusormen nopealla liikkeellä. "OOH" Anna alkoi kiemurrella kaluni ympärillä. Työnnyin niin syvään kuin pystyin ja jatkoin klitoriksen kiusaamista vielä hetken. "Matolle" sanoin ja menimme olohuoneen paksulle villamatolle Anna edellä. Hän istui ennen minua, tarrasi #&%?$!*stäni, sanoi virneessä "komee seisokki" ja alkoi imeä sitä. Nautin hetken ja työnsin hänet selälleen sillä olin jo todellä lähellä tulla ja tiesin että hän tuskin jää toiselle varville, koska kaverinsa odotti ulkona. Istuin polvilleni Annan jalkoväliin ja laitoin kädet pakaroiden alle nostaen pimspan korkealle ilmaan nuollakseni sitä hieman. Imaisin klitorista ja tein muutaman hitaan pitkän nuolaisin koko pimpsan yli ja imaisin uudelleen. "Mmmm" Anna mumisi ja piti kiinni pöydän jaloista. Otin sohvatyynyn, laitoin sen Annan pepun alle ja laskin pepun alas. Nousin hieman polvilleni ja aloin #&%?$!* koko #&%?$!*ni pituudelta, mutta parin työnnön jälkeen otin itseni ulos ja sitten sama uudelleen. Anna mourusi joka nainnilla ja veti syvään henkeä aina kun #&%?$!*ni oli ulkona. Välillä nostin Annan jalat olkapäilleni. Tiesin Annan olevan lähellä orgasmia, joten laskeuduin hänen päälleen niin että lantioni hieroo hänen klitoristaan ja aloitin loppukirin. Anna voihki voimakkaasti, tunsin pimpsan kiristyvän ja reisien puristuvan tiukasti omiini. "Voi luoja" tuli huuto ja Anna nytkähti allani. "Argh" paine palleistani vapautui.

Hetken makasimme sisäkkäin hikisinä, sitten katsoimme toisiamme tietäen ja nousin ylös. Anna kävi nopeasti vessassa ja juoksi ulos. Vartin päästä sain tekstarin "Kiitos orgasmista".
 

Yhteistyössä