Yksilapsiset perheet pinoon

persvakoonasana

Aktiivinen jäsen
19.06.2007
16 180
0
36
Ja onko suunnitelmissa/haaveissa lisää lapsia?

Meillä on yksi lapsi ja tällä hetkellä olemme sitä mieltä, että lapsilukumme on täynnä. Mieli voi toki muuttua ajan kanssa, mutta nyt perheemme on täydellinen näin. :heart:

:wave:
Ottaisin kiitos toisen vauvan vaikka heti, mutta ei vaan näy ei kuulu :(
Toukokuun lopussa leikattiin kohdunulkoinen ja nyt vasta vaikuttaa elimistö kokonaan toipuneen, eli toivottavasti pian odotellaan seuraavaa..

Meillä on yksi lapsi. Jossain vaiheessa oli haaveissa saada lisääkin lapsia, mutta mun terveydentilanne ja muutenkin elämäntilanne on sellainen ettei tällä hetkellä voida ees haaveilla toisesta lapsesta. Lisäksi keskenmenot ovat vaikuttaneet asiaan aika tavalla...
Voi olla, että lapsi jää ilman sisaruksia.

Meillä yksi tyttö, 11kk. :heart: Toiveissa toinen lapsi, ehkäisy jätetty pois. Rakastamme kumpikin lapsia, eikä osattais olla, jos olisi vain yksi lapsi. :) Kaksi tai kolme on luultavasti lopullinen lapsilukumme. Minkä ikäinen lapsi sinulla AP on? :)

Olemme yskilapsisia ja 3vk päästä jätetään ehkäsy pois. Voi olla vaikeuksia tulla raskaaksi ja varmaan onkin, mutta pieni toivonkipinä tuli luurista lääkäriltämme. ;)
Hyvin kelpaa tämäkin kokoonpano meille, jos toista ei meille suoda. Pieni ihana poika tuli meidän maailmaa ilahuttamaan. :)

yksi lapsi meilläkin, ICSIllä meille saatu 8 vuoden yritysten jälkeen ja ainoaksi jää. Olen kiitollinen hänestä ja onnellinen, aina ei omat toiveet toteudu ja näin on hyvä elää, yhden lapsen perheenä.

Täällä on yksi yhteinen, 1kk, ja yksi miehen puolelta, 6-v. Tällä hetkellä olen vain hirveän onnellinen, että saatiin edes tämä yksi pitkän yrittämisen seurauksena. Olemassa olevan ongelman vuoksi en aio tuudittaa itseäni toista toivomaan, mutta jos jonain päivänä niin käy, niin ehkä sitten vielä yksi. Tällä hetkellä valvomisrumban keskellä en kyllä toista kaipaa tippakaan :)

Yhteistyössä