Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mut ei se ole sen biisi siinä on virhe ei laula yhtään ja joo tiedän et se sekoili. en oo koskaan edes kuunnelut mansoni musiikkia tai pitänyt. Mut tota biisiä et uskalla kuunella tai joudut ottaa kisun kainaloonMä uskallan, mutta en periaatteesta kuuntele tuon sairaan naisten raiskaajan musiikkia enää ikinä.
Emmä pelkää musiikkia, en vaan tykkää tietyistä genreistä, esim. joku örinä musiikki kuulostaa tosi tylsältämut ei se ole sen biisi siinä on virhe ei laula yhtään ja joo tiedän et se sekoili. en oo koskaan edes kuunnelut mansoni musiikkia tai pitänyt. Mut tota biisiä et uskalla kuunella tai joudut ottaa kisun kainaloon
joo mäkään en oikeen hevistä tykkää mut iron maiden menee se on ihan jees. mä tykkään enenmmän melodisesta musasta ja siihen kaunis ääni ni tulee tunteitaEmmä pelkää musiikkia, en vaan tykkää tietyistä genreistä, esim. joku örinä musiikki kuulostaa tosi tylsältä
Iron maideni on hyvä, mutta mitään black/death metallia en tykkää kuunnella...joo mäkään en oikeen hevistä tykkää mut iron maiden menee se on ihan jees. mä tykkään enenmmän melodisesta musasta ja siihen kaunis ääni ni tulee tunteita
mulla ihan sama ei yhtään pysytyIron maideni on hyvä, mutta mitään black/death metallia en tykkää kuunnella...
Moon olen katellut ne piirretytkin versiot*sylkäsee spitin reteesti kuvaruutuun tämän kerrottuaan*Rrrakastin aikoinaan Resident eveliä ja fanitin Millaa!!!!
Koko ajanhan sieltä vissiin pukkaa uutta, pitäisi päivittää! Montakohan lehvaa niitä on jo tehty. Vieläkö se Milla niissä touhottaa?