Mikko Kemppe haastattelu: Janus Putkonen

Tässä podcastissa on niin paljon maailmanmenoa selittävää asiaa, että sen olisi jokaisen itseään kunnioittavan suomalaisen kuultava alusta loppuun (kiitos Lispetti vinkistä!)!


Nauhoitus on tehty maanantaina 21.2.2022 ennen Donetskin ja Luhanskin tunnustamista, mutta JP (Janus Putkonen) antaa sen hetken tilanteen mukaisen raportin. Hän menee myös konfliktin taustaan ja tuo esille mielenkiintoisen aspektin, jota minäkään en vielä aivan selkeästi ollut hahmottanut, nimittäin että nk. "Kiovan joukot" on hyvin kahtia jakautunut poppoo, yhtenä osapuolena kylläkin ukrainalaisia sotilaita mutta toisena äärimielisiä kansalliskaartilaisia, jotka on valjastettu vetämään tätä itäukrainalaisia kohtaan suunnattua aggressiota. Kuunnelkaa tarkasti!

Tässä käydään läpi Venäjän todellinen rooli sieltä päin katsottuna sekä Putkosen omaa taustaa, käsitellään nopeasti länsimaisen median katastrofaalinen tila sekä vaihtoehtomedian historiaa (myös Itsenäisyyspuolue mainittu). Nopeasti analysoidaan mitä tarkoittaa Putinismi ja käsitellään globalistien agendaa kaiken taustalla. Erityisesti mainitaan Münchenin turvallisuuskokous 2007, jossa Putin puheessaan virallisesti ilmoitti, ettei Venäjä aio seurata globalistista aatetta vaan pyrkii moninapaiseen maailmaan, mikä tietenkin oli globalisteille sodanjulistus.

Vihreät ja heidän taustansa mainitaan, samoin neokonservatiivit ja heidän "Project for the New American Century" eli PNAC:


Syyrian osuus kannattaa kuunnella tarkasti, sillä se selittää hienosti Ukrainan geopoliittista osuutta. Mainitaan Rand Corporationin vuodettu suunnitelma, jossa tätä suunniteltiin. Lopulta kysytään, onko tosiaan Ukrainan USA:lle hyödyllisempi Venäjän valtaamana, ja siinä yhteydessä sivutaan myös Suomen vastaavaa asemaa.

Aikamoinen tietopaketti tarjolla siis. Ei tarvitse uskoa yhtään mitään, mitä Putkonen sanoo, mutta jos ajattelette asiaa, tämä on hyvin loogista settiä alusta loppuun, jos sen vain osaa itselleen tunnustaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Saisikohan tähän samaan ketjuun videon missä Putin tekee tuon ilmoituksen Venäjän moninapasuunnasta.

Jos joku löytää niin kiitos etukäteen!❤
 
Nämä viestit ovat sen työtä.
Voi voi kun saisikin ainoastaan lukea, kirjoittaa ja etsiä totuuksia koko päivän, mutta ei! Töihin se on mentävä, että saa maksettua Afrikkaan, Lähi-itään, Italiaan ja Espanjaan jne. ja samalla ihmetellä miksi täällä palvelut heikkenee.

Suomi saisi ottaa mallia Venäjästä sen verran, että ei anna orjuuttaa/köyhdyttää itseään eurostoliiton kengän alla.
On jännä, että jos vähän katsoo jonkin asian olevan Venäjällä hyvin niin heti olet auttamatta Venäjän trolli Kekkoslovakiasta.:D
 
Ehditkö sinä ollenkaan käydä töissä?
Jos minulta kysyit niin en, tämä harrastus vie kaiken aikani. Ja höps. Olen eläkkeellä, kuten jo aiemmin olen kertonut jossakin yhteydessä. Mutta huonosta kunnostani huolimatta hyvin kiinnostunut maailman tilasta ja haluan osaltani tarjota muillekin mahdollisuuden nähdä sellaista, mitä virallinen tiedotus meille ei agendaltaan paljasta. Tällä palstalla se vielä toistaiseksi on ollut mahdollista, joten suuret kiitokset jälleen kerran siitä!
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Jos minulta kysyit niin en, tämä harrastus vie kaiken aikani. Ja höps. Olen eläkkeellä, kuten jo aiemmin olen kertonut jossakin yhteydessä. Mutta huonosta kunnostani huolimatta hyvin kiinnostunut maailman tilasta ja haluan osaltani tarjota muillekin mahdollisuuden nähdä sellaista, mitä virallinen tiedotus meille ei agendaltaan paljasta. Tällä palstalla se vielä toistaiseksi on ollut mahdollista, joten suuret kiitokset jälleen kerran siitä!
saat sanoa sille eläkkeelles goodbye siinä vaiheessa kun putleri valtaa Suomen
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Venäjällä perusduunarin eläke on alle 100 euroa kuukaudessa. Vanhukset elävät nälkärajalla hökkeleissä ja purkukuntoisissa kerrostaloissa jolleivat onnistu hankkimaan merkittäviä lisätuloja jostain.
Ei siis näytä muuttuvan kovinkaan paljoa ainakaan minun tilanteeni, jos Suomi siirtyy Venäjän omistukseen. No, on minulla sentään yli 100 egeä eläkettä täällä hökkelissäni, mutta pitäisiköhän tosissaan pyytää liksaa Putelta, kun nyt tässä kuitenkin teen ihan ilmaiseksi hänen propagandahommiaan? :-D
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Venäjällä perusduunarin eläke on alle 100 euroa kuukaudessa. Vanhukset elävät nälkärajalla hökkeleissä ja purkukuntoisissa kerrostaloissa jolleivat onnistu hankkimaan merkittäviä lisätuloja jostain.
Suomessa makaat lääkittynä sängyssä paskat vaipassa koko päivän jos olet elänyt eläkeikään asti. Ulos on turha haaveilla, vaikka et siinä lääkehourussa osaa edes sellaisesta unelmoida. Hyvä on jos joku käy välillä kääntämässä sua siinä sängyssä.

Ajatella esim. näitä Chernobylin mummoja. Siellä ne mennä touhottaa kuin nuorna tyttönä ja ihan terveenä.
Heillä on vapaus, heillä on ilo elämästä, heillä on toisensa. He osaavat iloita pienistä asioista.

Mikä edellisistä natsaa kun mietitään suomalaisia jotka itkevät jo siitä kun sukkahousussa on reikä ja koko päivä on pienen reiän vuoksi pilalla!
 
  • Tykkää
Reactions: KOOWEE
vierailija
Lispetti: USA:n vaalien aikaan, kun hehkutit Trumpia ja etsit videoita todistaaksesi, että Trump on oikeassa jne., pidin sinua puhtaasti typeryksenä, sinisilmäisenä.

Nyt koronan akaan suorastaan typeränä, kaikkine argumentteinesi "ei meihin korona tartu, koska ei sairasteta". ym. typerää.

Nyt pidän sinua jo isänmaan petturina.

Miten voit puolustaa Putinin tekoja?

Se, että sulla on ollut kurja, tosi kurja lapsuus, ja sittemmin poikaystäväsi venäläistaustainen perhe sinut "pelasti", on varmasti hieno asia ja on upeaa, että sait elämääsi hienoja ihmisiä. He olivat hienoja ihmisiä, tavallisia venäläisiä (jotka kuitenkin jostakin syystä olivat katsoneet parhaaksi jättää maansa).

Se ei tarkoita, että kaikki siellä maassa olisi hyvää.

Suurin osa maailmasta näkee, mitä on meneillään ja tajuaa tilanteen vaarallisuuden, jopa persut.

Sinä laittelet sydämiä tuon Putinin (aloittelevan) trollin viesteihin.

Miksi? Kertoisitko.

Спасибо!
 
Lispetti: USA:n vaalien aikaan, kun hehkutit Trumpia ja etsit videoita todistaaksesi, että Trump on oikeassa jne., pidin sinua puhtaasti typeryksenä, sinisilmäisenä.

Nyt koronan akaan suorastaan typeränä, kaikkine argumentteinesi "ei meihin korona tartu, koska ei sairasteta". ym. typerää.

Nyt pidän sinua jo isänmaan petturina.

Miten voit puolustaa Putinin tekoja?

Se, että sulla on ollut kurja, tosi kurja lapsuus, ja sittemmin poikaystäväsi venäläistaustainen perhe sinut "pelasti", on varmasti hieno asia ja on upeaa, että sait elämääsi hienoja ihmisiä. He olivat hienoja ihmisiä, tavallisia venäläisiä (jotka kuitenkin jostakin syystä olivat katsoneet parhaaksi jättää maansa).

Se ei tarkoita, että kaikki siellä maassa olisi hyvää.

Suurin osa maailmasta näkee, mitä on meneillään ja tajuaa tilanteen vaarallisuuden, jopa persut.

Sinä laittelet sydämiä tuon Putinin (aloittelevan) trollin viesteihin.

Miksi? Kertoisitko.

Спасибо!
Koska minulla on tässä minuutti ylimääräistä aikaa niin voin hyvin vastatakin sinulle (jo viidennettä kertaa?).
Juu, toivoin ennemmin Trumpin voittoa kuin Bidenin.👍
Joku teki huumoriketjun - minä siihen osallistuin koska minut aloituksessa mainittiin. Provosin minkä kerkesin ja nauroin tassuuni. Oli hauska huomata miten niin monella menee kuppi nurin kun vaikka ihan vähän kehuu Trumpia.
Toki Trumpia voi kehua paljonkin, hän sai paljon hyvää aikaan minun mielestäni esim. mitä tulee mediaan ja sen naurettavaan vihakampanjointiin.
”Jäitä hattuun - odotellaan ihan rauhassa” slogunini sai alkunsa tuossa ketjussa ja nykyään se on ihan legendaarinen heitto.😎

Koronakeississä olin ihan oikeassa. Me ei saatu mitään oireita! Ja tätä toki tarkoitin sillä kun kirjoitin että ei olla sairastettu koronaa, ollaan vaan lusittu se (testein todettu pos - ei oireita).

Se, että minulla on ollut joskus nuorena venäläinen perhe ei merkkaa mitään tässä asiassa. Enkä ole kertonut että miksi tulivat Suomeen tai että muuttivatko takaisin.

Suurin osa suomalaisista ovat valitettavasti valtamedian uhreja. Minun silmät ovat avautuneet vasta 2015, mutta sen jälkeen ne ovat pysyneet auki.

KOOWEE on aidosti nähnyt vaivaa kaivaessaan kaikki infot mitä hän on täällä esittänyt. Hänellä on iso tietämys asiasta. Ja, onneksi paikan päällä Donbassissa on Putkonen raportoimassa videoin, joten on ihan kuvamateriaaliakin. Ei nämä KOOWEEN linkit ja tieto ole tuulesta temmattuja.

Se, että valtamedia tuuttaa yhtä ääntä, ei ole mikään urbaani legenda, siitähän puhutaan koko ajan ja joka puolella.
Jäitä hattuun - odotellaan rauhassa, että loputkin ihmiset avaavat silmänsä.;)
Sinä mukaan lukien, vai hyppäätkö kun valtamedia käskee?



Btw: sun olis pitänyt kirjoittaa tuohon loppuun
пожалуйста!


Edit: kuka on puolustanut Putinia?
Taidat olla sellainen tahallaan väärinymmärtäjä ja mielensä pahoittaja.😏
Älä vaivaudu, se trendi on jo kohta historiaa, kukaan ei jaksa ottaa teitä vakavasti.😁
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: KOOWEE
vierailija
Koska minulla on tässä minuutti ylimääräistä aikaa niin voin hyvin vastatakin sinulle (jo viidennettä kertaa?).
Juu, toivoin ennemmin Trumpin voittoa kuin Bidenin.
Joku teki huumoriketjun - minä siihen osallistuin koska minut aloituksessa mainittiin. Provosin minkä kerkesin ja nauroin tassuuni. Oli hauska huomata miten niin monella menee kuppi nurin kun vaikka ihan vähän kehuu Trumpia.
Toki Trumpia voi kehua paljonkin, hän sai paljon hyvää aikaan minun mielestäni esim. mitä tulee mediaan ja sen naurettavaan vihakampanjointiin.
”Jäitä hattuun - odotellaan ihan rauhassa” slogunini sai alkunsa tuossa ketjussa ja nykyään se on ihan legendaarinen heitto.

Koronakeississä olin ihan oikeassa. Me ei saatu mitään oireita! Ja tätä toki tarkoitin sillä kun kirjoitin että ei olla sairastettu koronaa, ollaan vaan lusittu se (testein todettu pos - ei oireita).

Se, että minulla on ollut joskus nuorena venäläinen perhe ei merkkaa mitään tässä asiassa. Enkä ole kertonut että miksi tulivat Suomeen tai että muuttivatko takaisin.

Suurin osa suomalaisista ovat valitettavasti valtamedian uhreja. Minun silmät ovat avautuneet vasta 2015, mutta sen jälkeen ne ovat pysyneet auki.

KOOWEE on aidosti nähnyt vaivaa kaivaessaan kaikki infot mitä hän on täällä esittänyt. Hänellä on iso tietämys asiasta. Ja, onneksi paikan päällä Donbassissa on Putkonen raportoimassa videoin, joten on ihan kuvamateriaaliakin. Ei nämä KOOWEEN linkit ja tieto ole tuulesta temmattuja.

Se, että valtamedia tuuttaa yhtä ääntä, ei ole mikään urbaani legenda, siitähän puhutaan koko ajan ja joka puolella.
Jäitä hattuun - odotellaan rauhassa, että loputkin ihmiset avaavat silmänsä.
Sinä mukaan lukien, vai hyppäätkö kun valtamedia käskee?


Btw: sun olis pitänyt kirjoittaa tuohon loppuun
пожалуйста!


Edit: kuka on puolustanut Putinia?
Taidat olla sellainen tahallaan väärinymmärtäjä ja mielensä pahoittaja.
Älä vaivaudu, se trendi on jo kohta historiaa, kukaan ei jaksa ottaa teitä vakavasti.
Huhhuh, eli suora isänmaan petturi.

Feikki mutsi, trolli jne. Pikku tyttönen joka kuvittelee tekevänsä jotakin vallankumousta.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Suomessa makaat lääkittynä sängyssä paskat vaipassa koko päivän jos olet elänyt eläkeikään asti.
Monestiko olet vieraillut vanhusten hoivakodeissa?

Meinaan, että on melkoisen törkeää suoltaa tuollaista, jos et asioista mitään tiedä. Toki, laiminlyöntejä on ollut ja niihin on puututtava välittömästi!

Oma teinini oli vanhuksia hoivaamassa ja seuraa pitämässä viime kesänä ja tykkäsi kovasti ja sai paljon kiitosta niin henkiläkunnalta kuin itse asukkailta.

Kannattaa Lispe perustaa edes joskus ne kokemukset siihen, mitä on itse nähnyt ja kokenut, eikä silloinkaan missään nimessä pidä yleistää.

Yhteisen edun tavoittelu on kaikkien parhaaksi.
 
Monestiko olet vieraillut vanhusten hoivakodeissa?

Meinaan, että on melkoisen törkeää suoltaa tuollaista, jos et asioista mitään tiedä. Toki, laiminlyöntejä on ollut ja niihin on puututtava välittömästi!

Oma teinini oli vanhuksia hoivaamassa ja seuraa pitämässä viime kesänä ja tykkäsi kovasti ja sai paljon kiitosta niin henkiläkunnalta kuin itse asukkailta.

Kannattaa Lispe perustaa edes joskus ne kokemukset siihen, mitä on itse nähnyt ja kokenut, eikä silloinkaan missään nimessä pidä yleistää.

Yhteisen edun tavoittelu on kaikkien parhaaksi.
Mistä sinä tiedät mitä olen nähnyt tai kokenut?🤭
 

Yhteistyössä