Yksi tyyppi seuras mua kun tulin bussista ulos

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kilttimies?
Muuten joo mutta kilttimies huolehti ja huolehtii jatkossakin siitä ettei kukaan voi sanoa minun seuranneen häntä. Yliopistossa tuli muutama tilanne missä oli asiaa samaan ruokalaan samaan aikaan esimerkiksi ennen pahimpia jonoja mutta se on sitten siinä. Nuorempana järkkärinä jouduin muutaman kerran rauhoittelemaan naisia joita heidän mielestään seurataan ja kysymys on enemmän omasta subjektiivisesta tunteesta kuin todellisesta vaarasta.
 
vierailija
Onneksi mies kuitenkin kääntyi jalkakäytävällä oikealle kun itse lähdin vasemmalle. Huh, selvisin rais kauk sesta tällä kertaa.
Ei raiskaus sanaa tarvitse kiertää välilyönneillä.
Olen aina saanut kävellä rauhassa missä olen liikkunutkin.
Haluatte vain saada rasistikiintiönne täyteen tältäkin päivältä.
Haaveilen joka päivä kyydityksistä, joissa persut ja rasistit viedään laivalla autiolle saarelle, ja tilalle muuttaa Suomeen iloisia ja elämänmyönteisiä maahanmuuttajia.
 
vierailija
Ei raiskaus sanaa tarvitse kiertää välilyönneillä.
Olen aina saanut kävellä rauhassa missä olen liikkunutkin.
Haluatte vain saada rasistikiintiönne täyteen tältäkin päivältä.
Haaveilen joka päivä kyydityksistä, joissa persut ja rasistit viedään laivalla autiolle saarelle, ja tilalle muuttaa Suomeen iloisia ja elämänmyönteisiä maahanmuuttajia.
👍
 
vierailija
Ei raiskaus sanaa tarvitse kiertää välilyönneillä.
Olen aina saanut kävellä rauhassa missä olen liikkunutkin.
Haluatte vain saada rasistikiintiönne täyteen tältäkin päivältä.
Haaveilen joka päivä kyydityksistä, joissa persut ja rasistit viedään laivalla autiolle saarelle, ja tilalle muuttaa Suomeen iloisia ja elämänmyönteisiä maahanmuuttajia.
Haaveilen rasismivapaasta Suomesta jossa rasismia ei enää tarvita.
 
vierailija
Kiitos peukustasi! Päivän ”työni” on tältä päivältä tehty.
Laitan nätin kesämekkoni ylle ja kipaisen raikkaaseen ukonilmaan.
Elämä ilman puolisoa on kuin silkkiä vaan. Menkää te muut aropuput itsepuolustuskurssille, jos pelottaa.
 

Yhteistyössä