Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Voisin: Marius
En antaisi: Nico
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Mikä hätä?
Mä voisin antaa tytölle (ja annankin) Elle, en voisi antaa monia, esimerkkinä mainittakoon vaikka Päivi.
Pojalle voisin antaa Remu, taas on monia joita en, esim Tommi.
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Mikä hätä?
Mä voisin antaa tytölle (ja annankin) Elle, en voisi antaa monia, esimerkkinä mainittakoon vaikka Päivi.
Hmm... Onkohan jotain henkilökohtaista, ku ap kertoo inhoovansa meiän pojan nimee.Ite oo ikinä haukkunu ap:n tai kenenkään muittenkaan lasten nimii.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Mikä hätä?
Hmm... Onkohan jotain henkilökohtaista, ku ap kertoo inhoovansa meiän pojan nimee.Ite oo ikinä haukkunu ap:n tai kenenkään muittenkaan lasten nimii.
![]()
Ai, tunnetteko te toisenne?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Eemin äiti,ei ole todellakaan sua vastaan mitään :hug:
Mä en vaan itse pidä nimestä,mutta se on sun pojallesi maailman paras nimi :heart:
Katoppa,monta tässä ketjussa inhoo Jessica nimeä (tyttäreni nimi ) mut en mä välitä ,kaikki ei voi tykätä samoista nimistä![]()
On vain hyvä asia et ollaan eri mieltä asioista =)
Alkuperäinen kirjoittaja nostatatte olematonta itsetuntoanne muita haukkumalla:Voi teitä pöljiä.
Huomaatteko, että on muotia haukkua toisten nimiä (kuin ala-asteella silloin joskus?) ja vielä lasten nimiä, AIKUISET naiset : D : D
Ja ymmärrättekö sitä, että te ette inhoaisi niin paljon monenlaisia nimiä, ellei niitä muut arvostelisi. HAluatte siis mielistellä toisianne mennen ja tullen ja annatte lapsillenne nimiä joita kukaan palstalainen eikä muutkaan ole haukkuneet.
Ymmärrättekö että monet nimet teistä olisi ihan normaaljea ellei niitä joukolla haukuttaisi.
Nykypäivänä ON MUOTIA HAUKKUA LYTTYYN kaikki nimet missä on C-kirjain.
Monet saavat lapsia vaikka ovat vielä sitä itsekin. Voi teidän kanssanne, ihmiset!!
Käyttäsitte välillä pelkästään omia aivojanne, älkääkä menkö kuin lampaat muiden perässä.
Määää, määä, määää, määäää.
Miettikää joskus, vaikka aluksi kerran viikossa, mitä mieltä olet IHAN OIKEASTI.
Alkuperäinen kirjoittaja jerome:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Eemin äiti,ei ole todellakaan sua vastaan mitään :hug:
Mä en vaan itse pidä nimestä,mutta se on sun pojallesi maailman paras nimi :heart:
Katoppa,monta tässä ketjussa inhoo Jessica nimeä (tyttäreni nimi ) mut en mä välitä ,kaikki ei voi tykätä samoista nimistä![]()
On vain hyvä asia et ollaan eri mieltä asioista =)
tässä sitä justiin ollaan.
Miksi haluatte tulla tähän ketjuun haukkumaan nimiä?
Mikä teitä vaivaa?????????