J
"jeps"
Vieras
Miten tuo onnistuu? Ainoa mahdollisuus onnelliseen elämään on ottaa ero miehestä, mutta pelottaa se että olen raskaana ja entuudestaan jo yksi lapsi.
Esikoisen vauva aika ei ollut ruusuilla tanssimista, joten miten jaksaisin vastasyntyneen ja yhden 1v10kk lapsen kanssa?
Antakaa jotain neuvoja mitä kannattaa muistaa ja mistä esim. saa apua tämmöseen tilanteeseen?
Kaikki neuvot tervetulleita!
Enkä nyt kaipaa mitään saarnoja siitä, että miksi vielä yksi lapsi on tulossa vaikka oletkin eron partaalla jne. Siihen on omat syynsä.
Esikoisen vauva aika ei ollut ruusuilla tanssimista, joten miten jaksaisin vastasyntyneen ja yhden 1v10kk lapsen kanssa?
Antakaa jotain neuvoja mitä kannattaa muistaa ja mistä esim. saa apua tämmöseen tilanteeseen?
Kaikki neuvot tervetulleita!
Enkä nyt kaipaa mitään saarnoja siitä, että miksi vielä yksi lapsi on tulossa vaikka oletkin eron partaalla jne. Siihen on omat syynsä.