Yksi bloginpitäjä valehtelee täällä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hassua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käsittääkseni palstan säännöt eivät edellytä, että tänne saa kirjoittaa vaan tosiasioita
ja " puhua" totta. Totuuden.pelkän totuuden, siihen mitään lisäämättä tai poisjättämättä.

Vaikka palstallahan on toki aina omat palstatotuutensa, ja sen olemassaoloa ja erehtymättömyyttä eu tiju sopine kyseenalaistaa.

Niin...missään laissa ei kaiketi määritellä sitä, etteikö tällä palstalla saisi valehdella. Eikä määritellä sitäkään, etteikö omassa blogissaan saisi jauhaa potaskaa vaikka suu vaahdossa.

Johan nämä nyt on nähty, miten porukka puhuu itseään pussiin...eikä siitä yleensä mitään harmia seuraa. Viihdettä toki sitten sitäkin enemmän :D

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;26102766:
Onhan se se aika hassua. Mä itse naiivisti toivoisin että kommunikoisin täällä ns" aitojen" ihmisten kanssa jolla on "oikea" elämä, eivätkä elä mielikuvitusmaailmassa. Mutta jos joku saa jotain elämänsä värittelyllä (valehtelulla), niin ehkä se sitten on sen arvoista.

Fakta on se, että niitä mielikuvitushahmojakin täältä löytyy...ja se kannattaa pitää mielessä. Niin hyvässä kuin pahassa.

Fakta on se, että niitä mielikuvitushahmojakin täältä löytyy...ja se kannattaa pitää mielessä. Niin hyvässä kuin pahassa.
Juu, niin löytyy, muuta en liene väittänytkään. Ja minä jos joku tiedän että mielikuvitushahmoja löytyy, nimim joskus kusetetuksi tullut. Eräs keyjulainen ainakin muistaa tapauksen. ;) Tuossa vastauksessa onkin paino sanalla toivoisin. Ehkäpä juuri siksi en nykyään juuri palstailekaan, vaan oon siirtynyt elämässä eteenpäin (facetukseen). Tyrsk.:saint:

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;26102837:
Juu, niin löytyy, muuta en liene väittänytkään. Ja minä jos joku tiedän että mielikuvitushahmoja löytyy, nimim joskus kusetetuksi tullut. Eräs keyjulainen ainakin muistaa tapauksen. ;) Tuossa vastauksessa onkin paino sanalla toivoisin. Ehkäpä juuri siksi en nykyään juuri palstailekaan, vaan oon siirtynyt elämässä eteenpäin (facetukseen). Tyrsk.:saint:

Eikös se yksi tyyppi FB:henkin luonut profiilin...se oli se...hitto kun en saa nyt päähäni. Joku lyhyt nikki sillä oli ja toooosi kummallinen kirjoitustyyli. Äääh...nmyt ärsyttää, kun en saa nikkiä päähäni :D :D

[QUOTE="vieras";26102792]Kaikkihan sitä tekee, niin blogeissa kun täälläkin. Kuorrutetaan ja editoidaan... Jotkut enemmän kun toiset.[/QUOTE]

Peesi.

Ei kai kukaan usko, että nettiin laitetaan absoluuttisia totuuksia :D

Kiillottellun ja koristellun ja elämän esiintuomisen siistinä, timantinhohtoisena ja lähes täydellisenä on lisäksi toki taitolaji tuodakin se esiin mahdollisimman synkeänä, ankeana ja valitettavana.:D
Niin valitettavana, ettei sellaista palstaneuvoa asiaan ole, jota ei synkästi teilattaisi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä