H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tai kummassakin! :O Mikä emävalehtelija! :OEntäs jos se valehteleekin blogissa? :O ou mai kaad!!!
varmaan patologinen valehtelija, tai kenties jopa patologi:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;26102766:Onhan se se aika hassua. Mä itse naiivisti toivoisin että kommunikoisin täällä ns" aitojen" ihmisten kanssa jolla on "oikea" elämä, eivätkä elä mielikuvitusmaailmassa. Mutta jos joku saa jotain elämänsä värittelyllä (valehtelulla), niin ehkä se sitten on sen arvoista.
Juu, niin löytyy, muuta en liene väittänytkään. Ja minä jos joku tiedän että mielikuvitushahmoja löytyy, nimim joskus kusetetuksi tullut. Eräs keyjulainen ainakin muistaa tapauksen.Fakta on se, että niitä mielikuvitushahmojakin täältä löytyy...ja se kannattaa pitää mielessä. Niin hyvässä kuin pahassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;26102837:Juu, niin löytyy, muuta en liene väittänytkään. Ja minä jos joku tiedän että mielikuvitushahmoja löytyy, nimim joskus kusetetuksi tullut. Eräs keyjulainen ainakin muistaa tapauksen.Tuossa vastauksessa onkin paino sanalla toivoisin. Ehkäpä juuri siksi en nykyään juuri palstailekaan, vaan oon siirtynyt elämässä eteenpäin (facetukseen). Tyrsk.:saint:
Ai tarkoitatko sä sitä joka puhui pikkupäästä?Eikös se yksi tyyppi FB:henkin luonut profiilin...se oli se...hitto kun en saa nyt päähäni. Joku lyhyt nikki sillä oli ja toooosi kummallinen kirjoitustyyli. Äääh...nmyt ärsyttää, kun en saa nikkiä päähäni![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;26102897:Ai tarkoitatko sä sitä joka puhui pikkupäästä?Ewi?
Mihinkähän hän on kadonnut? Melkeen ikävä hänen juttujaan.Joo, juuri se![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;26102941:Mihinkähän hän on kadonnut? Melkeen ikävä hänen juttujaan.![]()
No älä nyt saakeli huhuile sitä takaisin!!! Kyllä mä luulen että nuo nykyiset provot on ihan riittäviä...ei kiitos enempää![]()