tunnistin yhden ystävän joka kertoo täällä muiden jutut ominaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmauduin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Koko tän mun jutun pointti oli lähinnä se, etten voi enää tietää mikä hänen jutuistaan on totta. Olipa kyseessä kuinka vähäpätöinen asia tahansa.

Ota asia ihan reaalimaailmassa puheeksi ja kerro vaikka, ettet tykkää, että hän kertoo sun juttuja palstalla ominaan. Ei kaikki ota palstailua kovinkaan vakavaksi ja ajattelee, ettei täällä kukaan ketään tunne ja voi puhua mitä sylki tuo.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Koko tän mun jutun pointti oli lähinnä se, etten voi enää tietää mikä hänen jutuistaan on totta. Olipa kyseessä kuinka vähäpätöinen asia tahansa.

Ota asia ihan reaalimaailmassa puheeksi ja kerro vaikka, ettet tykkää, että hän kertoo sun juttuja palstalla ominaan. Ei kaikki ota palstailua kovinkaan vakavaksi ja ajattelee, ettei täällä kukaan ketään tunne ja voi puhua mitä sylki tuo.

Edelleenkään me ei puhuta samasta asiasta.
Mulle on ihan sama miten vakavasti hän palstailun ottaa,lähinnä se etten voi enää luottaa hänen sanomisiin kun en koskaan tiedä mikä on totta ja mikä valhetta. Minkä asian kertoo eteenpäin jne..

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:

Edelleenkään me ei puhuta samasta asiasta.
Mulle on ihan sama miten vakavasti hän palstailun ottaa,lähinnä se etten voi enää luottaa hänen sanomisiin kun en koskaan tiedä mikä on totta ja mikä valhetta. Minkä asian kertoo eteenpäin jne..

No mistä tiedät, ettei kaikki se mitä on sulle puhunut reaalimaailmassa, ei pitäisi paikkaansa? Ehkä hän vuotaa omat asiansa tännekin ties millä nickeillä.

Minä en katsoisi tämän palstan kautta henkilöä, vaikka puhuisi mitä satuja täällä. (toki en siitä tykkäisi, että mun asiat täällä lavertelisi) Kunhan puhuu kasvokkain/puhelimitse/yv:llä mulle totta niin asia on ok.

Yhteistyössä