Yhteydenotto mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jaana"

Vieras
Ujous iskenyt, kun oon yhtä miekkosta katsellut, mutta en ole uskaltanut antaa tai kysyä numeroa. No pienellä kaivelulla sen löysin muuta kautta. Mutta kehtaanko laittaa sille viestiä, jos lähtis kahville tms..?

Vai onks liian tungettelevaa..

Vapaa on. Mulla pitkä suhde takana, joka oli aika ongelmallinen. Ja sitten vielä pitkä aika kun kukaan ei ole kiinnostanut. Et kahvil on viimeks käyty joskus 8 vuotta sitten.

[QUOTE="A P";26081637]Vapaa on. Mulla pitkä suhde takana, joka oli aika ongelmallinen. Ja sitten vielä pitkä aika kun kukaan ei ole kiinnostanut. Et kahvil on viimeks käyty joskus 8 vuotta sitten.[/QUOTE]

Aluksi kannattaa laittaa vähän maitoa joukkoon niin ei maistu niin kitkerältä.

Juu en kyl ymmärrä taas. Kysyin sitten ja suostui, kun selvisi kuka olen. Kysyin sitten et koska sopis, niin siihen ei sit enää vastattu. Eli ei tainnut sit kuitenkaan kiinnostaa.. Ihmeellistä toimintaa.

Ite sain kerran yhden kiinnostavan miehen numeron "toista kautta", laitoin viestiä, ei ole kuulunut mitään.. Onneks ei olla törmäilty, vois jotenkin vähän nolottaa, kun ei ite kuitenkaan numeroansa ollut mulle antanut.. :(

No mut mua ihmetyttää kyl et miks sanoi, et lähtee kun olis voinut kieltäytyäkin. Sitähän mä kysyin et lähteeks kahville..

Eikä mua kyl hävetä, kun en muuten olis uskaltanut kysyä ja nyt olen kysynyt ja asia selvinnyt.