yhteistä 1- ja 4-vuotiaille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jouluilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jouluilija

Vieras
Joulua jo pohdiskelen tässä :) Olisko teillä ehdottaa mitä "pientä" yhteistä voisi antaa lahjaksi 1- ja 4-vuotiaille sisaruksille joista toinen on tyttö ja toinen poika.

Tässä hetken asiaa ajateltuani ei tule juuri mitään mieleen kun heillä on tuon verran ikäeroa et mistä voisivat molemmat pitää, mut kyllähän jotain varmasti on sellaista, eikö? :)

Joku duplon juttu vielä voisi käydä, maatila vaikka.

Mutta itse varmaan lähtisin etsimään vaikka pullovärejä. Osta niin monta eriväristä pulloa pullovärejä ja erilaisia siveltimiä ja kunnon paperia kirjakaupasta/askarteluliikkeestä kun rahamassi antaa myöten. Niistä on iloa pitkään.

joku kiva peli, kirja, cd tai dvd-

Monissa lautapeleissä on helpompi ja vaikeampi versio.
Esim. eläinpyramidi peli on kiva. Pienempi voi koota tornia eläimistä ja isompi pelata jo oikeilla säännöillä.

Niin ja Duplot tietty, herranenaika niillähän leikkii 1-vuotiaasta ainakin viiskymppiseks :D

(kaivettiin viikonloppuna porukoilla mun vanhoja legoja varastosta, 3 isoa pahvilootallista Duploja. Muksu jaksoi touhuta niillä puoli tuntia, mun mies ja mun isä melkein 2 tuntia) :D

[QUOTE="vieras";22267370]Niin ja Duplot tietty, herranenaika niillähän leikkii 1-vuotiaasta ainakin viiskymppiseks :D

(kaivettiin viikonloppuna porukoilla mun vanhoja legoja varastosta, 3 isoa pahvilootallista Duploja. Muksu jaksoi touhuta niillä puoli tuntia, mun mies ja mun isä melkein 2 tuntia) :D[/QUOTE]

Näinhän se menee. :D

Yhteistyössä