minä kirjoitan fantasiaa
Minä olen kirjoittanut lähes jokaisen yllä olevan fantasian ja tuntuu menneen läpi.
hauska tarina,vaikka tarina vaan olikinAlkuperäinen kirjoittaja Lååte:...ainakaan mulla kimppasaunassa. Nimittäin kerran jouduin, tosi epähuomiossa, menin nimittäin väärästä ovesta saunaan. Kyseessä oli siis höyrysauna, enkä nähny mitään kun kiertelin paikkaa etsimässä. Ritsit oli suurinpiirtein täynnä. No lopulta tilaa löytyi sen verran että sain perseeni survottua ja sit likinäkösenä rupesin kattelee keitäs täällä oikein on. Saunahan oli täynnään akkoja, sen minkä hahmoista erotin ja vierustoverit, naisia myös, hymyilivät höyryn läpi melko leveesti. No, minä pienimunaisena tietenkin koitin vaihvihkaa sulloa entistä pienemmäksi kutistunutta nysääni läskisten reisieni väliin. Minun kunto ei kestä pitkää saunomista, joten olisin jonkun ajan päästä halunnut lähteä pois, varsinkin kun näytti etä höyry jostain syystä vähenee, ilmeisesti jotain vikaa tuli höyrystimeen. Mutta minkäs teet, en ilenny nousta kurttuni kanssa liikkeelle, kun joka puolelta tuojotti eukkoja minuun päin ja näkyvyyttä alkoi olla aika mukavasti. Ei tullut mieleen katsella akkojen varustuksia saati että olisi seisomaan ruvennu. Siinähän kävi lopulta niin että pyörtyä kemahin lauteille ja niinpä tietenkin akat siirsivät minut suihkun puolelle ja tietenkin naisten puolelle. Joku kävi hakee uimavalvojan paikalle ja sehän oli tietysti myös nainen. Vittu, kun siitä heräsin, ympärillä alastomia naisia, munasta ei näkynyt kuin karvat, pyörryin uudelleen. Siitä en enää toipunut vaan minut kiikutettiin sairaalaan ja sieltä sain lähetteen ja suosituksen peniksen pidennykseen. Kyllä hävetti. Ikinä en enää saunaan mee, enkä käy edes pesulla.
Me on kans tehty tätä. Kerran yx tyyppi tuli eukon perässä sen viereen istuun ja alettiin jutella sen kans. Se oli ihan viilee kundi (vaik oliki kakskyt vuotta meit vanhempi) ja mentiin sit myöhemmin yhdes meidän kämppään siin kylpyläs. Silvälin kun se paino mun eukkoo, mä vedin käteen ainakin kolmesti ja sit kun oli mun vuoro, niin se kuvas meiän panon videolle ja sit on kateltu kerta jos toinenki. Aamul oli vähä outo olo, mut kyl me on menty höyrysaunoihin senki jälkeen. Eukko on ihan villinä, et on mentävä, eikä se ny munkaa mielest niin karseet ollut, vähä uutta ja outoo - ja kiihottava vaa
Alkuperäinen kirjoittaja Lååte;9511532:...ainakaan mulla kimppasaunassa. Nimittäin kerran jouduin, tosi epähuomiossa, menin nimittäin väärästä ovesta saunaan. Kyseessä oli siis höyrysauna, enkä nähny mitään kun kiertelin paikkaa etsimässä. Ritsit oli suurinpiirtein täynnä. No lopulta tilaa löytyi sen verran että sain perseeni survottua ja sit likinäkösenä rupesin kattelee keitäs täällä oikein on. Saunahan oli täynnään akkoja, sen minkä hahmoista erotin ja vierustoverit, naisia myös, hymyilivät höyryn läpi melko leveesti. No, minä pienimunaisena tietenkin koitin vaihvihkaa sulloa entistä pienemmäksi kutistunutta nysääni läskisten reisieni väliin. Minun kunto ei kestä pitkää saunomista, joten olisin jonkun ajan päästä halunnut lähteä pois, varsinkin kun näytti etä höyry jostain syystä vähenee, ilmeisesti jotain vikaa tuli höyrystimeen. Mutta minkäs teet, en ilenny nousta kurttuni kanssa liikkeelle, kun joka puolelta tuojotti eukkoja minuun päin ja näkyvyyttä alkoi olla aika mukavasti. Ei tullut mieleen katsella akkojen varustuksia saati että olisi seisomaan ruvennu. Siinähän kävi lopulta niin että pyörtyä kemahin lauteille ja niinpä tietenkin akat siirsivät minut suihkun puolelle ja tietenkin naisten puolelle. Joku kävi hakee uimavalvojan paikalle ja sehän oli tietysti myös nainen. Vittu, kun siitä heräsin, ympärillä alastomia naisia, munasta ei näkynyt kuin karvat, pyörryin uudelleen. Siitä en enää toipunut vaan minut kiikutettiin sairaalaan ja sieltä sain lähetteen ja suosituksen peniksen pidennykseen. Kyllä hävetti. Ikinä en enää saunaan mee, enkä käy edes pesulla.
Kaikki, jotka asuttu paikkakunnilla, joissa on yhteissauna, niin käykää ihmeessä!
Naisena kostuu ihanasti kun saa katsella kovenevia kaluja....
Sojottavat kalut pysyy pitkään päiväunelmissa
kävin ennen ed kaupungisss joskus aamu uinnilla saunassa oli vain naisia kalu roikkuu puolessa reidessä niin keräsi katseita muttei tapahtunut mitään , istuin oikein vehkeet levällään oli tietty katsottavaa ja näin että seurasivat sivusilmällä muttei puhetta ollut.Kaikki, jotka asuttu paikkakunnilla, joissa on yhteissauna, niin käykää ihmeessä!
Naisena kostuu ihanasti kun saa katsella kovenevia kaluja....
Sojottavat kalut pysyy pitkään päiväunelmissa