Alkuperäinen kirjoittaja saman huomannut:
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoijaa:
Nio kaikki on saman tyypin kirjoittamia, näkeehän sen jo tyylistä. On ennenkin kirjoittanut tänne noin. Ehkä toi lauteilla on eri tyyppi.
Nää on saman äijän fantasioita, todennäköisesti vielä yksinasuvan. Ollaan oltu lukemattomia kertoja muijan ja kaverien kanssa julkisissa yhteissaunoissa, eikä kenelläkään ole koskaan seissyt. Suurin osa miehistä peittää kalujaan käsillä, mutta tietenkin on aina muutama sellainen joka on juuri ennen saunaan tuloa venytellyt lerppuaan ja seisoo sitten jalat reteesti levällään esitellen varmaan mielessään "katsokaa onpas mulla iso". Naiset ei tuijottele elimiä.
Voi sinua ressukkaa. Kuinkahan tapahtumaköyhää ja yllätyksetöntä sinunkin elämäsi oikein mahtaa olla? Selvää on, että kun omassa elämässäsi ei kskaan tapahdu mitään jännää, niin et voi edes kuvitella, että jollain toisella saattaisikin olla ihan toisin. Ja luulenpa, että tuo "yksinasuvan" on vain kehno yritys heijastaa omaa elämäntilannettasi muihin, taidatkin itse olla sellainen nörtti/peräkammarin poika, jolla ei uskallus riitä kuin korkeintaan ostamaan Jallun moottorotienvarren Teboililta. Ja veikkaanpa, että nämä "väheksynnät" ovat juuri yhden ja saman kirjoittamia - hakee itselleen uskonvahvistusta. Mitäs jos menisit ja hankkisit itsellesi elämän, kokeile vaikka ensin ujosti tervehtiä jotain tyttöä, siitä se alkaa.
Yksi näistä kirjoituksista (mitä sitten saunassa tapahtuikaan) on minun kirjoittamani - ja on niin taivahan tosi kertomus. Piruuttanikaan en kerro, mikä niistä. Muista vastaavista en minä ala veikkailemaan, ovatko tosia vai toivomuksia, ihan luettavia juttuja joka tapauksessa.