Yhteiskunta kannustaa naisia yksinhuoltajuuteen, miehet maksumiehinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asiaasuomesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos äiti haluaisi. Niinpä niin. Mikäs se parempi keino kepittää miestä kuin vaatia lapset, varsinkin jos mies niitä haluaisi.

Hah hah haa.

Kun mun mies petti mua ja sitten tuli ero, niin kyllä mä olisin vaikka ihan mielelläni suonut että mies olisi halunnut ne lapset ja hoitanut ne, koska ite olin aivan tilanteesta sekaisin ja poissa tasapainosta silkasta järkytyksestä.

Mutta se mies oli niin uusien helmojensa lumoissa, ettei se niitä lapsia halunnut.

Niin sitten vaan taistelin itteni eloon.

Enkä todella ole ainoa äiti jolle näin on käynyt. Meitä on kuule aika monta.

Hah hah haa.

Kun mun mies petti mua ja sitten tuli ero, niin kyllä mä olisin vaikka ihan mielelläni suonut että mies olisi halunnut ne lapset ja hoitanut ne, koska ite olin aivan tilanteesta sekaisin ja poissa tasapainosta silkasta järkytyksestä.

Mutta se mies oli niin uusien helmojensa lumoissa, ettei se niitä lapsia halunnut.

Sanonyt vielä lapsillesi, että olit mielissäsi antamassa heidät pois :)

Onko teillä esittää tilastoja tuon läyskytyksen lisäksi?
Faktahan on se, että mies ei voi saada lapsia jos nainen ei halua antaa. Hyvä jos saa 50/50 huoltajuuden. Tuskin saa sitäkään jos nainen siihen ei suostu, vähän ehkä satuilee miehen vioista jne.

Tämä on niin totta. Ainakin meillä se on ollut melkoista sanelupolitiikkaa. Äiti on sanonut kaikkiin tapaamismuutosehdotuksiin ei. Niin on sitten menty mihin äiti on suostunut, vaikka isä haluaisi ihan muuta - eli nähdä lapsiaan enemmän.

Jos äiti haluaisi. Niinpä niin. Mikäs se parempi keino kepittää miestä kuin vaatia lapset, varsinkin jos mies niitä haluaisi.

Missä harhoissa sinä oikein elät?

Naapurissa tuli juuri ero, kun mies löysi uuden naikkosen itselleen. Lapset ovat viikko-viikko systeemillä vanhempiensa luona. Kas kummaa, ettei isää kuitenkaan kiinnosta omana viikonloppunaan olla lastensa kanssa, vaan lapset lykäkään aina isovanhemmille, kun isä käy 'kuntosalilla'. Tokihan siellä kuntosalilla pitää olla puolet päivästä ja koko viikonlopun ajan. Kuka tässä kepittää ja ketä?

Onko teillä esittää tilastoja tuon läyskytyksen lisäksi?
Faktahan on se, että mies ei voi saada lapsia jos nainen ei halua antaa. Hyvä jos saa 50/50 huoltajuuden. Tuskin saa sitäkään jos nainen siihen ei suostu, vähän ehkä satuilee miehen vioista jne.

Valitettavasti on niinkin että vaikka äiti olisi huonompi ja isä haluaisi lapset, äiti katsotaan paremmaksi. Se olisikin kiva tietää miksi.
Ja onhan se väärin niitä isiä kohtaan jotka haluaisivat nähdä lapsiaan enemmän mutta äiti ei anna.

Tarkoitin että jos isä haluaisi lähivanhemmaksi ja äiti ei haluaisi itseään lähivanhemmaksi.
Vai laittaisko sossuntädit sillonkin hanttiin?

Mutta mitäs sellainen isä joka ei itse halua nähdä lapsiaan kuin joka toinen vkl tai harvemminkin?
Millaisia ne miehet mielestäsi ovat?
Ei kaikki äidit aina vaadi lapsiaan itselleen.

Valitettavasti niitä huoltajuusriitojakin kyllä on.

Hah hah haa.

No mutta Vierasmiess kääntää tuon niin että se oli sun syysi kun mies petti :D

:hug:

Sanonyt vielä lapsillesi, että olit mielissäsi antamassa heidät pois :)

Mikään mitä täällä sanotaan ei ole hyvä.
Eli jos äiti haluaisi antaa lapset isälleen niin sekään ei ole hyvä?

Entäs sitten mies joka ei halua nähdä pahemmin lapsiaan eron jälkeen?
Pitääkö miehen sitten sanoa lapsilleen etten halua nähdä teitä enää pahemmin eron jälkeen?

Ei kaikki äidit aina vaadi lapsiaan vain itselleen.

Mutta mitäs sellainen isä joka ei itse halua nähdä lapsiaan kuin joka toinen vkl tai harvemminkin?
Millaisia ne miehet mielestäsi ovat?
Ei kaikki äidit aina vaadi lapsiaan itselleen.

Mikään mitä täällä sanotaan ei ole hyvä.
Eli jos äiti haluaisi antaa lapset isälleen niin sekään ei ole hyvä?

Entäs sitten mies joka ei halua nähdä pahemmin lapsiaan eron jälkeen?
Pitääkö miehen sitten sanoa lapsilleen etten halua nähdä teitä enää pahemmin eron jälkeen?

Ei kaikki äidit aina vaadi lapsiaan vain itselleen.

:attn:

Kyllä se nyt vain niin on että jos äiti haluaa eron jälkeen pitää lapset niin 95% niin käy.
Toisinkin voi kuiten käydä, esim minulla kävi tuuri ja asun nyt lasteni kanssa.