Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Hienoa minä, sain kutsun tarkastukseen tuonne tayssin otopediselle puolelle tässä männä vkolla tuon kintun takia ja äsken aloin ihmettelemään miksi jääkaapin ovessa on tyhjä kirjekuori.
Eli heitin näköjään kutsukirjeen roskiin ja säästin kuoren. Onpa ainakin jotakin tallessa.
Onko koipi hyvin parantunut?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Moikka,fyssari oli tänään. Kiva vaan kun 1.5 h piti ootella. No kävin s-marketissa ja mussutin lihapiirakan bussipysäkillä.
On luultavasti olkapään kiertäjäkalvosimen tukehdus. Kivulias vaiva ja parantumiseen voi mennä 6 kk.
Lääkäri kävi laittamassa kortisonipiikin ja kiputulehduslääkettä jatkettaan.
Sain myös fyssarilta ohjeita käden kuntouttamiseen.
Pariin viikkoon ei sais rasittaa kättä.
Heinäkuussa uusi aika fyssarille.
Fyssari neuvoi, että älä liikuta kättä 6kk? Kai sitä jotenkin täytyy reenata?
 
Onko koipi hyvin parantunut?
Hämmästyttävän hyvin on parantunut, oon ollut itte tyytyväinen.
Vielä haluavat katsoa kuitenkin ite ja samalla käyn fysioterapeutilla tarkistuttamassa, että teen kaiken oikein. Jonkun verran on vielä jäänyt sellasta kireyttä tuonne, mikä sitte väsyttää vasenta pohjetta aina välillä.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja Kais
Hämmästyttävän hyvin on parantunut, oon ollut itte tyytyväinen.
Vielä haluavat katsoa kuitenkin ite ja samalla käyn fysioterapeutilla tarkistuttamassa, että teen kaiken oikein. Jonkun verran on vielä jäänyt sellasta kireyttä tuonne, mikä sitte väsyttää vasenta pohjetta aina välillä.
Aikuiselle naiselle jalan venyttelyyn sopii jooga. :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
No tuota en kyllä usko, Roosa ei ole sellainen ihminen joka täällä ketään haukkuu.
Uskotko nyt?

Niisiis köpytit rollaattorillasi ojaan etkä päässyt palstalle viikkoon .
Pilkkaa ja valehtelee. Minähän olisin takuulla palkintosijoilla jos poimitaan sattumanvaraisesti ikäisiäni miehiä juoksemaan satasen sileä esim. Miksei pituushypyssäkin perinteisellä tai vauhditta 😎
 
vierailija
Uskotko nyt?



Pilkkaa ja valehtelee. Minähän olisin takuulla palkintosijoilla jos poimitaan sattumanvaraisesti ikäisiäni miehiä juoksemaan satasen sileä esim. Miksei pituushypyssäkin perinteisellä tai vauhditta
Oletko seniili? Unohdat sujuvasti oman törkeän käytöksesi vastatessasi roosaruusalle todella ala-arvoisesti tuohon ketjuusi, mistä lainauksen otit. Toki poistit kommenttisi koska siihen reagoitiin. Luulisi noinkin vanhalla olevan edes alkeellisia käytöstapoja. Ikäsi taitaa olla sinulle kipupiste kuitenkin, koska sinun pitää niin kovin mainostaa ja kehua kunnollasi. Mutta tiedätkö mitä? Se saa sinut vain vaikuttamaan naurettavalta.
 
Oletko seniili? Unohdat sujuvasti oman törkeän käytöksesi vastatessasi roosaruusalle todella ala-arvoisesti tuohon ketjuusi, mistä lainauksen otit. Toki poistit kommenttisi koska siihen reagoitiin. Luulisi noinkin vanhalla olevan edes alkeellisia käytöstapoja. Ikäsi taitaa olla sinulle kipupiste kuitenkin, koska sinun pitää niin kovin mainostaa ja kehua kunnollasi. Mutta tiedätkö mitä? Se saa sinut vain vaikuttamaan naurettavalta.
Voisit nyt edes yrittää olla rehellinen itsellesi! Tuo joku piikikäs ruusunen on aloittanut törkeän dissaamisen minua kohtaan, ihan puhdasta ilkeyttään. Totta kai sellaiselle törkimykselle annetaan takaisin ja kunnolla.

Kappas vaan kun sinäkin viihdyt lukemassa tarinoitani upeasta yhteiselosta nuoren ja hehkeän naisen kanssa 😁
 
Uskotko nyt?



Pilkkaa ja valehtelee. Minähän olisin takuulla palkintosijoilla jos poimitaan sattumanvaraisesti ikäisiäni miehiä juoksemaan satasen sileä esim. Miksei pituushypyssäkin perinteisellä tai vauhditta

Ite sanoit mua narsistisia piirteitä omaavaksi ja heti perään patologiseksi valehtelijaksi.


Niin metsä vastaa...


Ja vanhahan sä olet. Vaikka pinkoisit kuinka.
 
Uskotko nyt?



Pilkkaa ja valehtelee. Minähän olisin takuulla palkintosijoilla jos poimitaan sattumanvaraisesti ikäisiäni miehiä juoksemaan satasen sileä esim. Miksei pituushypyssäkin perinteisellä tai vauhditta
Sen verran Roosaa tuntien voin sanoa, että jos häneltä saat kipakan vastauksen on siihen syynsä ja siinä tapauksessa kannattaa katsoa peiliin.
 
Sen verran Roosaa tuntien voin sanoa, että jos häneltä saat kipakan vastauksen on siihen syynsä ja siinä tapauksessa kannattaa katsoa peiliin.
Tämä jäi sinulla sitten lukematta? EI minulla ole ollut mitään syytä tyhjästä haukkumaan. Hän aloitti halveksivilla paikkansapitämättömillä rollaattori- ym jutuilla.

Voisit nyt edes yrittää olla rehellinen itsellesi! Tuo joku piikikäs ruusunen on aloittanut törkeän dissaamisen minua kohtaan, ihan puhdasta ilkeyttään. Totta kai sellaiselle törkimykselle annetaan takaisin ja kunnolla.

Mutta sananlasku pitää paikkansa että eihän korppi korpin silmää noki.
 

Yhteistyössä