Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Ai niin! Nähtiin maailman kallein kebab-pitseria!

Siis jossain Kemin ja Ylitornion välissä oli paikka, missä kebabit maksoivat 15 euroa! Käsittämätön hinta!

Ostettiin vain kahvi ja paettiin paikalta. Ei ihme, ettei siellä ollut muita asiakkaita vaikka oli mitä parhain lounasaika.
 
  • Vau!
Reactions: Elena777
Mä en saa yöjunassa nukuttua. Just kun on nukahtamassa niin se vaihtaa raidetta, eli heilahtaa sivusuunnassa - ihan kuin joku ravistais hereille....:)
samixsii
Ellei volvo-muru ois niin ahne, ajettaisiin kai aina joka paikkaan itse.
eikait vollekaan niin paljon kisko että häviäis veeärrän rosvohinnoille, pojan vee70 menee maantietä alle kasin
 
Moikka murut.
Ikkunaremontti valmistui tänään, onneksi stressaavaa oli 3 pv.
Mä laitoin tänään viestiä klinik24 kautta tk:n
Hoitaja yritti ensin soittaa,kohta tuli puhelun perään viesti että olis fysioterapia varattu 8.6 klo 9.30.
Hoitaja soitti uudestaan,lääkäri oli kirjoittanut reseptin kiputulehduslääkkeeseen.
Melkein 17€ olis maksanu, onneksi oli rinnakkaislääke 3.50€

Kuukausi sitten jo mainitsin tuosta käden kivusta diabeteshoitajalle eikä lääkärille saanut aikaa kun oli ruuhkaa.
 
Moikka,fyssari oli tänään. Kiva vaan kun 1.5 h piti ootella. No kävin s-marketissa ja mussutin lihapiirakan bussipysäkillä.
On luultavasti olkapään kiertäjäkalvosimen tukehdus. Kivulias vaiva ja parantumiseen voi mennä 6 kk.
Lääkäri kävi laittamassa kortisonipiikin ja kiputulehduslääkettä jatkettaan.
Sain myös fyssarilta ohjeita käden kuntouttamiseen.
Pariin viikkoon ei sais rasittaa kättä.
Heinäkuussa uusi aika fyssarille.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hienoa minä, sain kutsun tarkastukseen tuonne tayssin otopediselle puolelle tässä männä vkolla tuon kintun takia ja äsken aloin ihmettelemään miksi jääkaapin ovessa on tyhjä kirjekuori.😌
Eli heitin näköjään kutsukirjeen roskiin ja säästin kuoren. Onpa ainakin jotakin tallessa.😬
 
  • Haha
  • Vau!
Reactions: Kais ja ruuttis
Hienoa minä, sain kutsun tarkastukseen tuonne tayssin otopediselle puolelle tässä männä vkolla tuon kintun takia ja äsken aloin ihmettelemään miksi jääkaapin ovessa on tyhjä kirjekuori.
Eli heitin näköjään kutsukirjeen roskiin ja säästin kuoren. Onpa ainakin jotakin tallessa.
Voi hitsiläinen, se on kai sun soitettava sinne, että millonka olikaan tarkastus
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä