Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Kokeilen toista kertaa Caprilon-lääkettä menkkavuodon hillitsemiseksi. Kokemuksia siitä palstamammoilla? :unsure: Kierukkaa tarjottiin, mutta en tykkää siitä.

Viime kierrossa käytin sitä 2 pahimpana päivänä. Tehos, mutta kauhee päänsärky, mietin että joko mulla on joku verihyytymä kohta verenkierrossa ja tuluppa ja ties mikä...:eek:
 
Kokeilen toista kertaa Caprilon-lääkettä menkkavuodon hillitsemiseksi. Kokemuksia siitä palstamammoilla? Kierukkaa tarjottiin, mutta en tykkää siitä.

Viime kierrossa käytin sitä 2 pahimpana päivänä. Tehos, mutta kauhee päänsärky, mietin että joko mulla on joku verihyytymä kohta verenkierrossa ja tuluppa ja ties mikä...
Ei ole vielä kokemusta mutta palaan asiaan sitten kun olen ollut jonkin aikaa naisena
 
Kokeilen toista kertaa Caprilon-lääkettä menkkavuodon hillitsemiseksi. Kokemuksia siitä palstamammoilla? Kierukkaa tarjottiin, mutta en tykkää siitä.

Viime kierrossa käytin sitä 2 pahimpana päivänä. Tehos, mutta kauhee päänsärky, mietin että joko mulla on joku verihyytymä kohta verenkierrossa ja tuluppa ja ties mikä...
Ei oo kokemusta. Mulla on kierukka,sopii mulle.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Kokeilen toista kertaa Caprilon-lääkettä menkkavuodon hillitsemiseksi. Kokemuksia siitä palstamammoilla? Kierukkaa tarjottiin, mutta en tykkää siitä.

Viime kierrossa käytin sitä 2 pahimpana päivänä. Tehos, mutta kauhee päänsärky, mietin että joko mulla on joku verihyytymä kohta verenkierrossa ja tuluppa ja ties mikä...
Kysy ammattivalittajalta
 
Kokeilen toista kertaa Caprilon-lääkettä menkkavuodon hillitsemiseksi. Kokemuksia siitä palstamammoilla? Kierukkaa tarjottiin, mutta en tykkää siitä.

Viime kierrossa käytin sitä 2 pahimpana päivänä. Tehos, mutta kauhee päänsärky, mietin että joko mulla on joku verihyytymä kohta verenkierrossa ja tuluppa ja ties mikä...

Kokemusta ei ole, mutta lohduttelen, ettei niitö super runsaita tule kovin useita.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Kokeilen toista kertaa Caprilon-lääkettä menkkavuodon hillitsemiseksi. Kokemuksia siitä palstamammoilla? Kierukkaa tarjottiin, mutta en tykkää siitä.

Viime kierrossa käytin sitä 2 pahimpana päivänä. Tehos, mutta kauhee päänsärky, mietin että joko mulla on joku verihyytymä kohta verenkierrossa ja tuluppa ja ties mikä...
Jätä hiilarit pois niin asia paranee itsestään.
Länsimaisen soijan (lisää estrogeeniä) ja kasvis/siemenöljyt voi lopettaa samalla.🤗
 
Kai siinä elimistö pysähtyy seinään muutenki, joten siks tehoaa...
Onko paraneminen noin pelottavaa?

Vitsi vitsi.

Oikeasti. Vanhimmalta pallerolta loppuivat menkkakivut KOKONAAN kun veti hiilarit minimiin. Hänellä on ollut vuosia todella pahat menkkakivut ja runsas vuoto.
Länsimaista ”soijaa” hän ei ole käyttänyt muutenkaan niin sitä ei tarvinut lopettaa.🤗

Lueskelin yks päivä kaupassa huvikseni että missä kaikessa tuota huonoa soijaa käytetään niin voi video - sitä on joka puolella!😦
 
riipparit sopis ku nyrkki silmään tämän ikäselle
Alkaahan teitä ilmestyä. Olet henkisesti siis tuon toisen ketjun kanadalaismiehen kaltainen, mutta laita nyt vielä hieman isommat.


 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Miksi helkutissa täällä joku/jotkut nostelee jotain monien vuosien takaisia ketjuja ylös kommentoimalla niihin jotain täysin turhaa? Mikä idea siinä on? Onko oikeasti niin tylsää?
 

Yhteistyössä