Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

  • Surullinen
Reactions: Lispetti
No mitäs kaikille kuuluupi? Onneksi uusi viikko pyörähti käyntiin

No onhan se aina mukavaa kun on kivaa.❤

Tänään kehuin palleroita miten he voivatkaan olla niin ihania ja helppoja teinejä.

Vanhimmalle vein tänään kitaran, että pääsee rämpyttelemään vähän reiän kohdalta vaihteeks. Viritin näyttäs jääneen tuohon pöydälle, mutta viritelkööt kännyapilla.😬
Vanhin tekee vähän isompaa koulutyötä ja olen päivällä joutunut poikkeuksellisesti vähän neuvoa. Melko haastavia tehtäviä nykyään nuorilla.😦
Voisin veikata, että osalle aikuisistakin menisi sormi suuhun. Laatijasta riippuen tietenkin…tehtävät voivat olla melko ihmeellisiä. Ihan kuin laatijalta olis vähän niin kuin hävinnyt idea jos toinenkin siinä matkalla.😬🤷‍♀️ Vanhin opiskelee vaatesuunnittelua.
Onneksi aihealue oli omaa erityisosaamista eli markkinointiin liittyvää.
ENKÄ antanut suoria vastauksia vaan vinkkasin mistä saattaa löytää vastauksia.😏🤓

Nuorin tyttö vähän vouhottaa kun ei ole varma pääseekö hakemaansa lukioon, söpöä!😍
Ei hyväksynyt opo vain yhtä vaihtoehtoa!😂
Yhtenä vaihtoehtona oli kielilukio. Siellä pääsis opiskelemaan vaikka espanjaa, ranskaa, venäjää jne. Tyttö ääntää venäjää todella taitavasti. Englanti on todella vahva. Tiiä vaikka lähtis vaihtoon johonkin!😱 En kyllä kestäis!🥺
Sitten on näitä steinerlukioita, sinnekin haki. Siellä on kuulema melko hyvä meno ja mukava porukka. On draamaa, urheilua ja ulkomaan matkoja, omat futisjoukkueet jne.🤷‍♀️
Aika monessa lukiossa kävi tutustumassa.
Ei mun opiskelu aikana kyllä lähdetty koulussa minneen ulkomaille!🤷‍♀️🙄

Huhhuh mikä tuuli!!!! Ikkunat tulee kohta sisään!!!😱
 
Kohta olis raahauduttava sänkyyn. Jos sitä jonkin aikaa lukisi ja nukkumatti saisi tänä yönä tulla ajoissa. Mokoma on välillä ollu jossain muualla. Hyvää yötä ja kauniita unia.
 
Kohta olis raahauduttava sänkyyn. Jos sitä jonkin aikaa lukisi ja nukkumatti saisi tänä yönä tulla ajoissa. Mokoma on välillä ollu jossain muualla. Hyvää yötä ja kauniita unia.
Hattaran kuvia Kais.❤
Toivotaan hyviä vointeja sinne ja että ens kerralla olis sitä sushia! Prismallakin muuten on sushia ja jos oot wolt/foodora-alueella niin pistä vaikka tilaten. Oot sushisi ansainnut.❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Kais
No onhan se aina mukavaa kun on kivaa.

Tänään kehuin palleroita miten he voivatkaan olla niin ihania ja helppoja teinejä.

Vanhimmalle vein tänään kitaran, että pääsee rämpyttelemään vähän reiän kohdalta vaihteeks. Viritin näyttäs jääneen tuohon pöydälle, mutta viritelkööt kännyapilla.
Vanhin tekee vähän isompaa koulutyötä ja olen päivällä joutunut poikkeuksellisesti vähän neuvoa. Melko haastavia tehtäviä nykyään nuorilla.
Voisin veikata, että osalle aikuisistakin menisi sormi suuhun. Laatijasta riippuen tietenkin…tehtävät voivat olla melko ihmeellisiä. Ihan kuin laatijalta olis vähän niin kuin hävinnyt idea jos toinenkin siinä matkalla. Vanhin opiskelee vaatesuunnittelua.
Onneksi aihealue oli omaa erityisosaamista eli markkinointiin liittyvää.
ENKÄ antanut suoria vastauksia vaan vinkkasin mistä saattaa löytää vastauksia.

Nuorin tyttö vähän vouhottaa kun ei ole varma pääseekö hakemaansa lukioon, söpöä!
Ei hyväksynyt opo vain yhtä vaihtoehtoa!
Yhtenä vaihtoehtona oli kielilukio. Siellä pääsis opiskelemaan vaikka espanjaa, ranskaa, venäjää jne. Tyttö ääntää venäjää todella taitavasti. Englanti on todella vahva. Tiiä vaikka lähtis vaihtoon johonkin! En kyllä kestäis!
Sitten on näitä steinerlukioita, sinnekin haki. Siellä on kuulema melko hyvä meno ja mukava porukka. On draamaa, urheilua ja ulkomaan matkoja, omat futisjoukkueet jne.
Aika monessa lukiossa kävi tutustumassa.
Ei mun opiskelu aikana kyllä lähdetty koulussa minneen ulkomaille!

Huhhuh mikä tuuli!!!! Ikkunat tulee kohta sisään!!!
Kivat kuulumiset, mutta...
"olen päivällä joutunut poikkeuksellisesti vähän neuvomaan" :geek:
Vielä me sinusta suomenkielisen teemme.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Kivat kuulumiset, mutta...
"olen päivällä joutunut poikkeuksellisesti vähän neuvomaan"
Vielä me sinusta suomenkielisen teemme.
Veikkaan että kun sinä kirjoitat tänne niin mietit mitä kirjoitat. Minä usein teen kaikkea muuta tässä samalla ja silloin saattaa tulla kirotusvirheit.😁

Tai, itseasiassa, sinäkin välillä typotat, toivottavasti toinen käsi ei ole silloin housuissa!😱😁
 
  • Haha
Reactions: KalaMies ja Kais
No onhan se aina mukavaa kun on kivaa.

Tänään kehuin palleroita miten he voivatkaan olla niin ihania ja helppoja teinejä.

Vanhimmalle vein tänään kitaran, että pääsee rämpyttelemään vähän reiän kohdalta vaihteeks. Viritin näyttäs jääneen tuohon pöydälle, mutta viritelkööt kännyapilla.
Vanhin tekee vähän isompaa koulutyötä ja olen päivällä joutunut poikkeuksellisesti vähän neuvoa. Melko haastavia tehtäviä nykyään nuorilla.
Voisin veikata, että osalle aikuisistakin menisi sormi suuhun. Laatijasta riippuen tietenkin…tehtävät voivat olla melko ihmeellisiä. Ihan kuin laatijalta olis vähän niin kuin hävinnyt idea jos toinenkin siinä matkalla. Vanhin opiskelee vaatesuunnittelua.
Onneksi aihealue oli omaa erityisosaamista eli markkinointiin liittyvää.
ENKÄ antanut suoria vastauksia vaan vinkkasin mistä saattaa löytää vastauksia.

Nuorin tyttö vähän vouhottaa kun ei ole varma pääseekö hakemaansa lukioon, söpöä!
Ei hyväksynyt opo vain yhtä vaihtoehtoa!
Yhtenä vaihtoehtona oli kielilukio. Siellä pääsis opiskelemaan vaikka espanjaa, ranskaa, venäjää jne. Tyttö ääntää venäjää todella taitavasti. Englanti on todella vahva. Tiiä vaikka lähtis vaihtoon johonkin! En kyllä kestäis!
Sitten on näitä steinerlukioita, sinnekin haki. Siellä on kuulema melko hyvä meno ja mukava porukka. On draamaa, urheilua ja ulkomaan matkoja, omat futisjoukkueet jne.
Aika monessa lukiossa kävi tutustumassa.
Ei mun opiskelu aikana kyllä lähdetty koulussa minneen ulkomaille!

Huhhuh mikä tuuli!!!! Ikkunat tulee kohta sisään!!!
Kiitän kattavasta tilanneraportista. Hienoa, että opiskelut, musiikki ja urheilu maittaa.

Olen ihan ulalla lukiosta tällä hetkellä, mutta kielilukio kuulostaa todella hyvältä. Toivottavasti hän pääsee mihin ensisijaisesti hakee.

Vinkkasitko kato googlesta tai kysy botilta :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Veikkaan että kun sinä kirjoitat tänne niin mietit mitä kirjoitat. Minä usein teen kaikkea muuta tässä samalla ja silloin saattaa tulla kirotusvirheit.

Tai, itseasiassa, sinäkin välillä typotat, toivottavasti toinen käsi ei ole silloin housuissa!
Teen usein kiireessä kirjoitusvirheitä, kyllä minäkin ajoittain multitaskaan (enkä tarkoita vempputtamista). Yritän vain omalta osaltani vastustaa stadisuomen leviämistä. ;)
Noita vierailijoita en edes yritä oikoa....
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Veikkaan että kun sinä kirjoitat tänne niin mietit mitä kirjoitat. Minä usein teen kaikkea muuta tässä samalla ja silloin saattaa tulla kirotusvirheit.

Tai, itseasiassa, sinäkin välillä typotat, toivottavasti toinen käsi ei ole silloin housuissa!
Mulla ainakin typot oikein viuhuu kun luurilla kirjoitan. Tuollakin juuri kirjoitin "tekarit vesilasilla" eikä "tekarit vesilasissa". Taas saa hävetä silmät päästään. Niin ja kumpikaan käsi ei ole housuissa tällä hetkellä :giggle:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä