Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Hei kuka hoitaa, vuodenvaihteen jälkeen, uuden yhteiskeskusteluketjun?

Mun puolesta voisi olla vaikka joku harmaista. ehkä siten tuntisivat olonsa enemmän tervetulleiksi. Ja otsikkokin saa olla erilainen, mä näytän jumiutuneen tähän olemassaolevaan muotoon.

Tärkeintä kuitenkin olisi että se tulee tehtyä.
 
Hei kuka hoitaa, vuodenvaihteen jälkeen, uuden yhteiskeskusteluketjun?

Mun puolesta voisi olla vaikka joku harmaista. ehkä siten tuntisivat olonsa enemmän tervetulleiksi. Ja otsikkokin saa olla erilainen, mä näytän jumiutuneen tähän olemassaolevaan muotoon.

Tärkeintä kuitenkin olisi että se tulee tehtyä.
tartteeko sinne harmaitten niin kovasti tunkea, mulle ei tulis pahamieli vaikka pysyisivät laveammalla puolen
 
Teitä vihreitä on aika vähän. Haluat vain pienen piirin pyörivän? Ehkä tätä ketjua ei tarvittaisi ollenkaan, elävöittäisi myös "laveaa" puolta
Jaa-a.

Mä en ainakaan jaksa tehdä uutta aloitusta joka päivä enkä halua olla niin törkeä että tungen jonkun toisen ketjuun kertomaan vaiks siitä, mitä meillä on tänään ruokana.

Ilman tätä ketjua jätän sanomatta kokonaan. Ja sit käy niin etten viitsi tulla kurkkaamaan koko palstaa.


Tietty se voi olla useammankin mielestä vain hyvä.
 
vierailija
Jaa-a.

Mä en ainakaan jaksa tehdä uutta aloitusta joka päivä enkä halua olla niin törkeä että tungen jonkun toisen ketjuun kertomaan vaiks siitä, mitä meillä on tänään ruokana.

Ilman tätä ketjua jätän sanomatta kokonaan. Ja sit käy niin etten viitsi tulla kurkkaamaan koko palstaa.


Tietty se voi olla useammankin mielestä vain hyvä.
Kai se päivän ruokaketjukin voisi olla hyvä. Nykyään niin vähän aloituksia, ettei ne mihinkään kauaa katoa
 
Hei kuka hoitaa, vuodenvaihteen jälkeen, uuden yhteiskeskusteluketjun?

Mun puolesta voisi olla vaikka joku harmaista. ehkä siten tuntisivat olonsa enemmän tervetulleiksi. Ja otsikkokin saa olla erilainen, mä näytän jumiutuneen tähän olemassaolevaan muotoon.

Tärkeintä kuitenkin olisi että se tulee tehtyä.
Sama kai kuka hoitaa….
…pääasia on se, että ei poistata ketjua!

En tiedä voiko harmaa poistattaa ketjua…kerran eräs musta poistatti ketjun (tai lukitsi? en nyt muista) ja se ei ollut kyllä kovin kivasti tehty.🙇‍♀️
Olikohan se prinsessaketju, se missä aloitin yhteiskeskustelun täällä palstalla ensimmäistä kertaa.
Muun muassa Sangrian kanssa pidettiin hauskaa tuossa ketjussa!❤

Sä oot kyllä hoitanut homman niin moitteettomasti, kiitos siitä, että äänestän sinua. Toivon että jaksaisit ylläpitää yhteiskeskustelua vielä ainakin vuoden.

Voitaishan me keksiä ketjulle uutta nimeä ja ehkä alkuviestiin voitaisi miettiä joku harmaita houkutteleva teksti jne?

Pitäiskö näistä asioista demokratian nimissä äänestää?
 
Mä luulen, että harmaiden on vähän haastavaa tulla tänne pölisemään kun me ollaan tuttuja ennestään ja on ”sisäpiirijuttuja”, ja saa tietenkin olla jatkossakin, mutta jotenkin heidänkin tulis tuntea itsensä tervetulleeks tänne jne.

Ruutiskin vois olla vähän kivempi harmaille?
Vaikka se olis kivaa, että harmaat rekkautuis niin ei se silleen välttämätöntä ole. Kirjoitustyylistä pystyy ajansaatossa hiffailemaan kuka on kuka…🤷‍♀️
 
Kuva mietelauseella on oikein sopiva!



Mä tein sipuli-kinkkupiirakkaa mut siitä ei tullut erityisen hyvää. Valkosipuli maistuu liikaa tai valkosipuli ei kypsynyt tarpeeksi tai jotain.

Oon jotenkin ihan hämmentynyt ko vituiks män. Ei mulle kauhean useasti näin käy!
 
Oi. Voi!


Tai siis raaka valkosipuli ei voi. Eikä kypsä.


Mut tää puolikypsä on paha. :X


Onneks tiedän että miehelle toi maistuu. Se tursottaa desin sinappia päälle ja haukkaa pari kertaa ja koht on piirakka mennyttä.
Lasten isä on kanssa kova syömään.

Veti ykski joulu kolme isoa joulukinkkua ihan yksinään ja laihtu siinä joulun-uuvven vuuen aikaan 5 kiloa!!!😂

Kun aikoinaan käytiin ekaa kertaa pizzeriassa niin tilasi kaksi normi pizzaa ja kebanit ranuilla ja söi ne kaikki!🫣😦

En tajua miten jotkut ovat kuin pohjattomia kaivoja.🤔
 
Lasten isä on kanssa kova syömään.

Veti ykski joulu kolme isoa joulukinkkua ihan yksinään ja laihtu siinä joulun-uuvven vuuen aikaan 5 kiloa!!!😂

Kun aikoinaan käytiin ekaa kertaa pizzeriassa niin tilasi kaksi normi pizzaa ja kebanit ranuilla ja söi ne kaikki!🫣😦

En tajua miten jotkut ovat kuin pohjattomia kaivoja.🤔
Mun nuorempaan poikaan uppoaa hienosti pari pitseriapitsaa ja meikäläisen pitsanrippeet kerralla. Ja se on 190 pitkä ja painaa 70 kiloa.

Hiukkako oon kade. Sekä vatsan vetoisuudesta että littanuudesta :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Kuva mietelauseella on oikein sopiva!



Mä tein sipuli-kinkkupiirakkaa mut siitä ei tullut erityisen hyvää. Valkosipuli maistuu liikaa tai valkosipuli ei kypsynyt tarpeeksi tai jotain.

Oon jotenkin ihan hämmentynyt ko vituiks män. Ei mulle kauhean useasti näin käy!
Etkös kerran sanonut, että, ”kun itse tekee niin voi olla varma, että tulee mitä sattuu”?
 

Yhteistyössä