Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Peliviikendi oli.
Ei pärjää enää tennareissa (mikä lie aivopieru kun niissä lähdin), sai puoliajalla juosta hallia ympäri. Jotkut noista kuplista on kyllä hiivatin kylmiä.
Mutta silti, ihana ilma oli koko viikonlopun ja vieläkin! Niin kaunista ja ihanaa lumisadetta!❤

Meillä oli kaikki lapset puolisoineen viikonlopun. Käytiin matseissa, syötiin hyvin ja katottiin elokuvia.❤

Riisipuuroa vois tosiaan keitellä jo…ainakin pikkasen!🫣😍
Ehkä kupponen glögiä kylkeen!😋😊
ei olis pärjänny hirvimetilläkää tennareissa

mulla oli huopavuorikumpparit ja kahdet villasukat niin juur ja juur pärjäs

 
  • Surullinen
Reactions: Echo
Eevi Teittisen "tyylinäyte".

Näyttääkö muka niin pahalta?😬

Mä käytän siks kun ne on mukavat tolleen ja lämmittää mukavasti. Mutta en ollut varautunut noin kylmään halliin.
Ens pelissä oon kyllä pitkissä villasukissa ja nilkkureissa!😬🫣
 
Turvakengissäkö/G-texeissäkö sää juoksentelet lenkkiä.🫣😁
En. Vaan juoksukengissä. Parhaillaan alla Brooksin glycerinet. Tai siis olisi ellei ois talvi. Lenkit on pare tehdä kävellen talvivaelluskengissä. Kaupoille kiskon kinttuun joko kevyemmät vaelluskengät tai nahkamaiharit.


Tennarit on semset väliinputoajakengät ettei ne ole oikein mihinkään sopivat. Edes kesällä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Algoma
Aamupuuro massussa.


Mitähän sit keksisi?
Tee joku kepponen!😏
Heitä jotakuta vaikka lumpparillla!🤩

Mä piirtelin pippeleitä naapurin autoihin eilen kun tulin mettälenkiltä. Ja ei - ei ollu metässä tennarit jalassa.🤓


Muten ihmiset eivät tykkää tennareista!😦
Valkoiset(kin) tennarit oikealla säällä ovat ihan
must osa outfittiä! Ihan kuin mustat pillifarkutkin.🧐

 
Tee joku kepponen!😏
Heitä jotakuta vaikka lumpparillla!🤩

Mä piirtelin pippeleitä naapurin autoihin eilen kun tulin mettälenkiltä. Ja ei - ei ollu metässä tennarit jalassa.🤓


Muten ihmiset eivät tykkää tennareista!😦
Valkoiset(kin) tennarit oikealla säällä ovat ihan
must osa outfittiä! Ihan kuin mustat pillifarkutkin.🧐


Menisin mieluummin paljain varpain ku laittaisin VALKOISET tennarit jalkaani :D Tolleen ku sun kuvassa on yhdistetty mustaa, nahkatakki ja tennarit, pukeutuvat vain virosta tai venäjältä kotoisin olevat. Oikeasti!



Makuasioita. Ja niistä toki saa kiistellä.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Menisin mieluummin paljain varpain ku laittaisin VALKOISET tennarit jalkaani Tolleen ku sun kuvassa on yhdistetty mustaa, nahkatakki ja tennarit, pukeutuvat vain virosta tai venäjältä kotoisin olevat. Oikeasti!



Makuasioita. Ja niistä toki saa kiistellä.
No ei todellakaan pukeudu vain venäläiset ja virolaiset noin. Eikä salettiin ole tuo muoti sieltä kotoisin.
Sitäpaitsi toi muoti on vähän niinku jo läästsiisön. Pukeuduin noin jo vuosia sitten.
Venäläiset, virolaiset, bulgarialaiset etc. pukeutuu suomessa enimmäkseen halvalla turvakenkiin!😉
 
No ei todellakaan pukeudu venäläiset ja virolaiset noin. Sitäpaitsi toi muoti on vähän niinku jo läästsiisön. Pukeuduin noin jo vuosia sitten.
Venäläiset, virolaiset, bulgarialaiset etc. pukeutuu suomessa enimmäkseen halvalla turvakenkiin!😉
Turvakenkien hinnat on muuten kohonneet aikas rajusti. Alle satasella ei taida enää saada sellaisia joilla pääsisi työmaalle sisäänkin.
 
Turvakenkien hinnat on muuten kohonneet aikas rajusti. Alle satasella ei taida enää saada sellaisia joilla pääsisi työmaalle sisäänkin.
No saaketti!

Kandee ehottomasti koluta Toria! Siellä oon bongannu uusia Sievejä.👍

ps. halvalla osuuteen tarkoitin matalia palkkoja:
Rakennusala jopa alle kuus euroa timma!

Työnantajan tulis ostaa varusteet!
 
No saaketti!

Kandee ehottomasti koluta Toria! Siellä oon bongannu uusia Sievejä.👍

Toi on ehkä syy, miksi meillä nykyään merkataan ylös kaikkien työntekijöiden ostamat vaatteet ja kengät. Työnantaja ku alkoi ihmetell, miten kuudenkymmenen työntekijän yrityksessä voi kulua parinsadan euron talvitakkeja likemmäs kolmesataa. Per vuosi.


Jotenkin tuntuu että joku ulkomaanvahvistus oli hoksannut hepon keinon tehdä lisätuloja.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä