yhteinen syrjähyppy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syrjis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syrjis

Vieras
Mieheni petti taannoin minut,en päässyt asian yli enkä ympäri,janosin hänelle kostoa,ainoana tapana antaa jotenkin anteeksi näin että teen itse samoin!.

Seikkailin deitti-sivuilla ja sieltä löysinkin kivan miehen,muutaman vuoden minua nuoremman,myös naimisissa ja pienen lapsen isä,kauempaa.
Kirjoittelimme ja molemmat halusimme kokea parisuhteen ulkopuolisen seksikokemuksen,minä kostoksi ja hän seksin puutteessa. Tutustuttiin kirjoitellen ja sitten tapasimme.

Vietimme ihanan yhteisen päivän seksin merkeissä,molemmat tykkäsimme toisistamme, siinä kemiat passasivat ja päivä oli aivan ihana!!!.

Teimme selväksi molemmat että se oli se yksi päivä,sen jälkeen emme pitäisi yhteyttä ja juttu jää siihen.
Niin teinkin omalta osaltani,meistä ei tulisi sen enempää ja melkein unohdin koko tapahtuman.

Nyt siten sain mieheltä sähköpostia jossa hän tivasi minulta sukupuolitaudeista,kertoi vaimonsa ja hänen oireilevan!!!. Loukkaannuin, koska olimmehan suunnittelu vaiheessa jo molemmat omalta osaltamme tämänkin seikan varmistaneet ja luvanneet toisillemme puhtaat paperit.

Parin päivän päästä sain taas postia jossa mies kertoi kertoneensa kaiken suurissa omantunnon tuskissaan vaimolleen ja heidän menneen kaikkiin mahdollisiin testeihin.
Testitulokset olivat nyttemmin puhtaat kaikilta osin,mies kertoi avioliiton todennäköisesti olevan nyt mennyttä,niin vaikealta yhteiselon jatkaminen tuntuu tällä hetkellä.

Hänen täytyi kertoa siksi ettei voinut asiaa salata omaltatunnoltaan ja koska hän rakastaa vaimoaan niin paljon!.

Itse en ole enkä kerro omalle miehelleni,näinhän me sovimme syrjähyppyni kanssa menettelevämme.

Minä tunnen nyt tasavertaisuutta omaan puolisooni,potut on pottuina maksettu ja nämä jutut jää nyt tähän.

On vain jotenkin niin paha mieli toisen parisuhteen puolesta,tuntuu kuin minä olisin rikkonut heidän suhteen vaikka mies itse minut löysikin deitistä ja oli seikkailu haluistaan jo päättänyt ja siitä mitä etsii,haluaa.
En rohkene täältä päin olla missään yhteydessä mieheen,omalta osaltani pidän lupaukseni olla kuulumatta kun kerta näin sovittiin.

Itse meistä molemmat päätti lähteekö leikkiin mukaan ja jos lähtee sen sitten myös itse kestää.

Ehkä helpottaa kuulla mitä mieltä olette???

Kannanko turhaan omantunnon tuskia toisten puolsta??? :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 00:05 vieras kirjoitti:
älä murehdi asiaa. toisesta ei valitettavasti ollut miestä pitämään päätänsä suoraselkäisesti kiinni... itse pilasi loput.

Peesi! Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Tässä tapauksessa tuo mies ei siis kestänytkään itse keittämäänsä "soppaa".

Helppaa hieman kuulla muidenkin olevan samaa mieltä,ettei minun syytä yksin ole miehen parisuhteen kariutuminen.
Harmittaa vaan miksei voinut pitää suutaan kiinni :headwall: Toisaalta sitten taas kun kertoi niin ihailtavan rohkeahan hän on ja todella rakastaa vaimoaan kerta ei voi elää valheessa ja todellisuuden ottaa vastaan silläkin uhalla että menettää nyt vaimon ja lapsen jotka olivat hänelle tärkeintä elämässä!.
Itselläni mieheni jäi kahdesti kiinni pettämisestä eri naisen kanssa kun huonosti osasi asiat peitellä,se sattui niin etten samaa tuskaa suo hänelle tai kenellekkään muulle.
Kukaan ei toista voi ymmärtää mutta minä sain annettua hänelle näin anteeksi itse,huomaan etten enää sure hänen tekojaan vaan olemme tasavertaiset tässä suhteessa.
Tiedän myös ettei mieheni enää petä,se oli aikaa silloin ja hän etsi myös jotain,,,
Myös itselläni hypyt jää tähän,ei ole minun juttuja loppujenlopuksi!
Vielä kun saisi tämän toisen osapuolen sopan mielstä painamasta pois! :headwall: :headwall:

Hei,

Älä suotta murehdi, mielestäni et ole tehnyt mitään väärää, koska yhdessä olitte sopineet ja mies itse oli ottanut sinuun yhteyttä. Unohda koko juttu ja jatka elämääsi. Toivottavasti et antanut vieraalle miehelle oikeita yhteystietoja, ettei vaan hän ota yhteyttä mieheesi.

Mieheni petti minua myös ja ajattelin myös kostaa. Kävin myös itse katsomassa mahdollista seuraa deittisivuilla ja oikeasti järkytyin, miten monet perheelliset miehet ja naiset siellä seuraa hakevat. Pettämiseni jäi kuitenkaan vain ajatusasteelle. En sitten kuitenkaan siihen pystynyt. Mutta, mutta... Leikittelen kyllä edelleen ajatuksella, että jos joskus jossain tapaan jonkun miellyttävän miehen, niin miksipä ei, voisin hyvinkin kokeilla.

Minä ymmärrän todella sinua, enkä näe siinä mitään kummallista, että teit samoin. Muiden mielestä se voi olla typerää tai lapsellista, mutta vain ne, jotka ovat kokeneet pettämisen tuskan, tietävät miten tunteet menevät laidasta laitaan pitkän aikaa. Ei kannattaisi kauheasti moralisoida muita, ennen kuin itse on kokenut vastaavaa.

Nauti elämästäsi ja uudesta alusta oman miehesi kanssa ja unohda menneet! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 16:48 syrjis kirjoitti:
Helppaa hieman kuulla muidenkin olevan samaa mieltä,ettei minun syytä yksin ole miehen parisuhteen kariutuminen.
Harmittaa vaan miksei voinut pitää suutaan kiinni :headwall: Toisaalta sitten taas kun kertoi niin ihailtavan rohkeahan hän on ja todella rakastaa vaimoaan kerta ei voi elää valheessa ja todellisuuden ottaa vastaan silläkin uhalla että menettää nyt vaimon ja lapsen jotka olivat hänelle tärkeintä elämässä!.
Itselläni mieheni jäi kahdesti kiinni pettämisestä eri naisen kanssa kun huonosti osasi asiat peitellä,se sattui niin etten samaa tuskaa suo hänelle tai kenellekkään muulle.
Kukaan ei toista voi ymmärtää mutta minä sain annettua hänelle näin anteeksi itse,huomaan etten enää sure hänen tekojaan vaan olemme tasavertaiset tässä suhteessa.
Tiedän myös ettei mieheni enää petä,se oli aikaa silloin ja hän etsi myös jotain,,,
Myös itselläni hypyt jää tähän,ei ole minun juttuja loppujenlopuksi!
Vielä kun saisi tämän toisen osapuolen sopan mielstä painamasta pois! :headwall: :headwall:
mutta jos kertoikin vaan pelossa että vaimo kuulee kuitenkin asiasta, todistaako sekin vain että rakastaa vaimoaan?

Yhteistyössä