yhestä ketjusta tuli mieleen: et ootteko ikinä vahingossa pissannu housuun aikuisiällä?

  • Viestiketjun aloittaja minäää
  • Ensimmäinen viesti
---
ei aikuisiällä pissaa, mut kakkonen on kyllä kerran ripulissa meinannut pahasti yllättää :D

ja olen myös pissannut housuun kerran joskus varmaan 15 kesäisenä. en vaan voinut enää pidättää... onneks kukaan ei nähnyt :D
 
Joo olen. Virtsarakon hermotus ei oikein aina toimi kun unelma ms taudin takia. Yleensä kyllä ehdin vessaan. Joskus en tunne pissahätää ennen kun rakko on jo ihan täynnä tai sitten rakko ei tyhjene kunnolla vaikka kävis vessassa tai sitten se jää ikään kuin kouristukseen niin että heti kun uutta virtsaa muodostuu se onkin jo tulossa pihalle. Onneks ei oo pitkään aikaan ollut ja oireet on kuitenkin viä suhteellisen hallittavissa.
 
Kuopusta odottaessa pissasin housuun :(
Oltiin bussilla menossa np-ultraan, matka-aika n. 30min. Eihän siinä ajassa missään kerennyt pissalla käymään ja hätä tuli.
Samoin tuli hirveä oksetusolo, oli pakko jäädä bussita pois ja pysäkille jäin oksentamaan - rakko edelleen täynnä.
Arvata saattaa miten kävi. :D
Onneks olin laittanut talvella pitsisukkahousut päällishousujen alle, ja pitkä paita päällä. Päällyshousut vaan laukkuun tiiviiseen pakettiin ja pitsisukkiksille vessassa pikapesu haaroista :D Kuivui nopeasti.
 
"vieras"
lasten kanssa olin pulkkamäessä talvella ja tuli aivan järkky pissahätä eikä lapsia saanut millään lähtemään kotiin.
no eihän niitä sinnekään voinu jättää niin lopulta istuin lumihangessa itku kurkussa ja pissat valui valtoimenaan housuihin.
 
"puhina"
Tätä en ole kenellekään kertonut,mutta yksi yö baari illan jälkeen kävelin bussipysäkiltä kotiin ja en pystyny pidättää tai kerenny pusikkoon. Pissaa vaan yhtäkkiä imeytyi housuihin. Onneksi olin jo melkein kotiovella..
 
"Nana85"
ei oo tullu pissattua housuihin. Joskus on pari tippaa tullu alkkareihin jos on tullu oltua jossaki juhlimassa ja siideriä juotu reilusti eikä oo päässy mihinkään kuseelle. On kyllä ollu tuskainen kotimatka sillon ja lähellä piti tilannetta.
 
"Vieras"
Nolottaa myöntää, että kyllä. Ja kenellekkään en ole kertonut.
Luulin yöllä näkeväni unta, että oli kamala vessahätä ja juoksin vauhdilla pöntölle, jonne unessa kerkesinkin, mutta heräsin heti kamalan lämpimään tunteeseen, kusin alleni!!! Lakanat ihan kusessa. Nolottaa edelleenkin :/ Ja tästä ei ole kuin puolisen vuotta.
 
.........
Synnytyksen jälkeen oli molemmilla kerroilla ne ensimmäiset 3kk melko kriittistä aikaa sen suhteen, että saattoi aivastaessa tai yskiessä tulla osa kusista housuun. Se korjaanbtui onneksi ihan itsekseen. Itse olen kuitenkin fyysisesti hyvässä kunnossa oleva nuori äiti, eikä mua kukaan tuollaisesta varoittanut. oli se aikamoinen kriisi huomata moinen ja pelkäsin tarvitsevani loppuiän tenoja, kuten vanhat naiset =/Ohi meni onneksi.
 
"vieras"
teininä en muista ikinä pissanneeni housuun mutta aikuisena sitten senkin edestä.
kännissä tietenkin.
kolme synnytystä on takana mutta en usko että ne kuitenkaan vaikuttavat kun muuten ei lirahtele. jos tulee housuun niin tulee koko lasti sitten kerralla.
 
bih
Mä pissasin lirut tokan syntymän jälkeen. Oli talvi ja iski hätä siinä sitten yritin avata ovea ja kädet oli kohmeessa ja pidätyskyky synnytyksen jälkeen aivan huippuluokkaa joten reisille valui enne vessaa. On se vaan avuton tunne, ei voi muuta sanoa.
 
pissa pöksy
no olen oltiin serkun kanssa baarissa ja iski KOVA hätä ja oli pakko lähtee ku vessa jono varmaa 100 metrii pitkä ja kuhee kusi hätä no matkalla tuli jo vähä sit ovella ei löytyny avaimii ja sit pissa ryntäs housuu!!!!!!!!!! noloo
 

Yhteistyössä