Yhdynnän kestosta ja parisuhteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miekkonen74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miekkonen74

Vieras
Hei!

Tiivistän asiani hyvinkin lyhyeen, koska internetissä harvempi jaksaa lukea kovin pitkiä sepustuksia. "Ongelmani" on seuraava:

- Vaimoni ei saa yhdynnässä orgasmia, muuten kyllä (sormilla, suulla jne).
- Koen että vika on minussa, tulen liian nopeasti tms; aktin kesto normaalisti jotain 5-15 min. Haluaisin että Hän saisi myös yhdynnässä. Koen olevani "huono" rakastaja ja aviomies tästä näkökulmasta.
- Vaimoni sanoo että asia ei häntä haittaa. Päinvastoin hän pitää siitä, mitä kovempana miehellä seisoo ja mitä nopeammin mies tulee koska silloin Hän kokee olevansa kaunis, haluttava ja taitava nainen.
- Minulla on ollut varsin vähän seksikumppaneita (ehkä 5?), koska olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä kauan ja tapanani ei ole käydä vieraissa. Minulla ei siis ole kovin laajaa kokemuspohjaa, miten naiset yleensä orgasmeja saavat.
- Meillä menee muuten kyllä todella hyvin, mutta em. asia silti vaivaa minua. Yleensä tunnen oloni yhdynnän jälkeen epäonnistuneeksi.

Kuulisin mielelläni kommenttejanne ja näkemyksiänne asiaan. Kiitos!

Ei ole lainkaan harvinaista, jotta nainen ei saa orgasmia koskaan. Silti yhdynnästä nauttii täysillä. Kestokin tuntuu olevan ihan normaali, ei sellaista puolen tunnin sessiota yhteen kyytiin jaksa, paitsi jos se on "muhinointia".

Ei sinulla ole syytä kokea asiasta kompleksia. Kun olet huomaavainen rakastaja, huomioit hänen reaktioistaan kyllä, mikä tuntuu hyvältä. Kannattaa aloittaa rauhallisesti ja tehdä noita kertomiasi muita tapoja aluksi, jotta naisesi paikat herkistyvät, vasta sen jälkeen varsinainen yhdyntä. Jos homma onnistuu toistona tauon jälkeen, vau!

15 minuuttia on ihan riittävän pitkä kesto yhdynnälle, jos alkuun on hyvin lämmitelty. Kaikki naiset ovat erilaisia. Minä tuskin saisin enää yhdynnässä, jos olen jo sitä ennen saanut, koska paikkani turtuvat orgasmista niin paljon, että toisen saaminen vaatii jo hyvin pitkän ajan ja melkoisesti työtä. Toinen saattaa tulla vasta parin tunnin päästä.

Mielestäni tuossa ei edes ole ongelmaa, jos kerran nainen jo saa orgasmin ja hän on tyytyväinen siihen. Silti voisit kokeilla asentoja, joissa koko vulvan alue saa kiihotusta joko nainen alla tai päällä niin, että vartalot vastakkain vaakatasossa ja liike tapahtuu myös vaakatasossa, kalu sisällä pyöritellään ja painellaan lantioita vastakkain.