mistä johtuu? synnytyksestä 5kk ja aina sattuu..
sulla on 13.07.2008 #2 ainakin kierukka voi aiheuttaa kaikenmoisia outoja kipuja (mulla hormonikierukka)
ap 13.07.2008 #3 ei oo ehkäsyy.. siks mietinki mikä ihmeessä voi moisen kivun aiheuttaa.. etenni jos pompin päällä ni auts..
ei oo ehkäsyy.. siks mietinki mikä ihmeessä voi moisen kivun aiheuttaa.. etenni jos pompin päällä ni auts..
Tyttö kuin taivas 13.07.2008 #4 Alkuperäinen kirjoittaja ap: ei oo ehkäsyy.. quote] Ettet ois sitten raskaana? Mulla aina alkuraskaudesta, on nippassut mahasta yhdynnässä. Click to expand...
Alkuperäinen kirjoittaja ap: ei oo ehkäsyy.. quote] Ettet ois sitten raskaana? Mulla aina alkuraskaudesta, on nippassut mahasta yhdynnässä. Click to expand...
piparminttu 13.07.2008 #6 stressi voi myös laukaista kivun .Mutta sul ap niit ei varmaan voi olla ? Tai huolia ?
piparminttu 13.07.2008 #8 Alkuperäinen kirjoittaja mirjamix: liian pitkä pippeli Click to expand... Tämän oon myös kamuilta kuullut
Alkuperäinen kirjoittaja mirjamix: liian pitkä pippeli Click to expand... Tämän oon myös kamuilta kuullut