Yhdistelmävaunuja hannkimassa, minkä merrkiset? Emmaljunga, Hartan, Teutonia vai Gesslein

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaunuille pian tarvetta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaunuille pian tarvetta

Vieras
Minulla oli aiemmat vaunut Gesslein Vision kolmipyöräiset, joten sellaisia ei missään tapakuksessa enää. Myös jousisto oli mitätön. Eli ei kolmipyöräisiä.

Toiveena olisi tilavat vaunut, mutta kevyet työntää. Muita kriteerejä kestävyys, hyvä jousitus, ilmakumipyörät, tarpeeksi korkealle asetettava työntöaisa (mies pitkä). Asumme melkein maalla, kaupungin lähiössä, joten vaunut tulisivat maastoon, asfaltille, bussiin, autoon, kaupunkiin...

Meillä Emmaljjungat, ja niissä kaikki tuossa vaatimasi ominaisuudet, paitsi että bussiin ne on ehkä isohkot? ja autoon myös. Mahtuvat kyllä meidän farkkuun, mutta ei välttämättä kaikkien autojen tavaratilaan? Kannattaa ainakin tarkistaa tuo näiden kohdalla. Meillä nämä toimii hyvin vaikka jotkut näitä parjaakin. Ovat vaunuista tilavimpia. Plus että kopan korkeus on hyvä.

Meillä on Teutonia spirit, ihan kivat ovat, mutta serkun vauvaa Emmaljungissa työntäneenä sanoisin, että Emmaljungat ehdottomasti ja kauppareissuja ym. varten sitten sellaiset matkarattaat, jotka saa makuuasentoon ja ihan pikkuisenkin vauvan voi niihin laittaa!

Hartan Toplineja on monilla mun kavereilla. Meillä on itsellä odottamassa Teutonia Elegancet. ne ei kyllä ihan niin käytännölliset ole, ja mekin ne ostettiin lähinnä ulkonäkö syistä, täytyy myöntää. Mutta mun kaveri siis pyytyi juurikin noihin hartan toplineihin mm, koska ovat mmolemmat pitkiä ja niissä saa hyvin säädettyä aisaa.

Yhteistyössä