Yhdistelmävaunut maalle?

Moikkuli,

Laitan tämän kyselyn nyt tännekin, kun Mitäs nyt -palsta ei välttämättä ollut ihan oikea paikka:
Suositelkaas meille yhdistelmävaunuja, asutaan hiekkatien päässä ja vaavi matkalla maailmaan kuukauden sisällä eli talvikelissä pitäisi olla helpot työntää. Tykkäisin (ehkä) heittoaisasta ja ilmakumirenkaista. Vai olisiko iskarilliset paremmat? Mitäs sanotte? Mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon?
 
Mä ehdottaisin Emmaljungan Duo Edgejä Sport-rungolla :) Heittoaisa ja ilmakumirenkaat löytyy.
Vaunut on tukevat ja tosi hyvin on päässyt kulkemaan lumessa ja loskassa eikä pehmeämpikään hiekka oo ollut mikään ongelma. On toki aika tyyris menopeli, mutta mä oon tykännyt tosi paljon! Vaununkoppa on tosi tilava ja suht isothan noi muutenkin on, mutta ketterästi kuitenkin liikkuu. Niin ja mainittakoon, että vaununkoppa on tosi lämmin!
 
Mulla ei vielä kokemusta, mutta Emmaljungan Duo Edget on tilattu... Sport rungolla. Ne on isot, mutta pitäisi olla helpot työntää maastossa kun maastossa. Myyjälle kerrottiin, että liikutaan erilaisissa ympäristöissä vaunuilla, koska kodin ympäristössä on asfalttia, mökillä hiekkatietä ja mäkiä... menee kuulemma lumessa, loskassa, hiekalla ja asfaltilla kevyesti. Lisäks ne on ihanat :D
 
Mä en haluais missään nimessä enää ilmapyöriä, en tiedä mtn ärsyttävämpää ku se, että on lähdössä johonki ja kenties vielä pikku kiireessä, ni on rengas tyhjä/puhki.. vaikka niin ei ole käyny kun muutaman kerran ni haluun olla varma et vaunut on ok ku mä lähen kävelylle. Viimesissä rattais oli ilmakennorenkaat, eli ne ei voinu tyhjentyy eikä mennä puhki.
 

Yhteistyössä