Yhdistelmärattaisiin osia...?

Elikkä saataisiin käytettynä yhdistelmärattaat tulevalle lapselle mut ongelmana on se et tää "koppa-osa" minkä saa irti on menny hukkaan...
Niin saako niitä ostettua erikseen?

Vaunut on 3vuotta vanhat,merkkiä en muista. Oisko ollu joku abc? (vai onko sellasta edes olemassa :D )
 
Greippi
Sellainen merkki on kuin ABC Design.
Ko. merkin vaunut ja rattaat ovat valitettevasti aivan surkeita.

Mutta asiaan: toinen huono puoli niissä on, että niitä ei Suomessa myydä kuin Citymarketissa (ja ennen kai Hobby Hallissa), josta varaosia ei saa. Kalliimpiin merkkeihin saisi varmasti.
 
Siis jos kyseessä on tämä kantokoppa, mikä tulee siihen ratasosan päälle, niin kyllähän niitä saa ostaa ihan erikseen. Ottaa vaikka rattaat mukaan kauppaan tai ainakin tarkat mitat, niin saa sopivan kopan. Ja noista saa usein vielä lämpöpussinkin myöhemmässä vaiheessa.

Niin ja meillä ollaan ainakin oltu tyytyväisiä ABC-rattaisiin
 
Greippi
Jaa no jos kysymys on tosiaan pehmeästä kopasta, niin niitä saa tosiaan lastentarvikeliikkeistä ihan joka lähtöön. Jotenkin ymmärsin ap:n aloituksesta, että ratasosan tilalle tuleva kova koppa olisi hakusessa.

Kiva, jos olette tyytyväisiä rattaisiinne. Itse olen vannonut, etten koske ABC:n rattaisiin enää pitkällä tikullakaan laaturattaita työnnettyäni ; )
 
jos siis etsit sitä pehmeää kantokoppa, niin niitä löytyy useita malleja, ja muutkin kun abc sopii teidän rattaisiin. (merkkeinä mm. emma, carena, emmaljunga..)

mittaa vain istuinosan leveys sekä pituus, niin sitä vertaamalla kantokopan pohjalevyn mittoihin, löydät sopivan.
 
ABC vaunuja myydään kyllä ihan lastentarvikeliikkeissäkin. Esim. Suomenlastenvaunutukku Espoossa ja vantaalla myy. Meillä ovat ne mummolla käytössä ja Emmalungat kotona ja minun mielestäni molemmat ovat aivan yhtä hyviä. Varaosia saa ja uskoisin että ABC vaunuihin sopii myös muiden merkkien kopat, joten se ei ole ongelma. Kaikki merkit myyvät koppia erikseen.
 

Yhteistyössä