Yhdenillansuhteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysymys

Vieras
Olen nyt hetken sinkkuna ollut ja tuli nyt tälläinen kysymys ihan vaan mieleen, että miten ne yhdenillan jutut yleensä menevät. Onko niissä yleistä, että kun aamulla herätään, niin harrastetaan seksiä vielä kerran? Kaksi tälläistä säätöä on nyt takana ja kummassakin miehet halusivat vielä aamullakin seksiä, vaikka yölläkin oli monen tunnin sessio. Aloite tuli heiltäpäin. Aivan upeita helliä ja hupmioivia tapauksia olivat aamukahveineen jne.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun parisuhteessa elin niin kauan ja nyt sinkun elämään tässä totuttelen.

Kyllä se ainakin minulla menee että aamukahvin jälkeen vielä aamupano, joskus jopa iltpäivän puolelle on mennyt rakastellessa. Sitten kun olemme naineet tarpeeksi voidaan hyvästellä ja jatkaa omaa elämää. On sitten joskus käynyt että ollaan vaan nukuttu ja kahviteltu ilman varsinaista yhdyntää. Näin minulla jo vuodesta 2002.

Olen nyt hetken sinkkuna ollut ja tuli nyt tälläinen kysymys ihan vaan mieleen, että miten ne yhdenillan jutut yleensä menevät. Onko niissä yleistä, että kun aamulla herätään, niin harrastetaan seksiä vielä kerran? Kaksi tälläistä säätöä on nyt takana ja kummassakin miehet halusivat vielä aamullakin seksiä, vaikka yölläkin oli monen tunnin sessio. Aloite tuli heiltäpäin. Aivan upeita helliä ja hupmioivia tapauksia olivat aamukahveineen jne.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun parisuhteessa elin niin kauan ja nyt sinkun elämään tässä totuttelen.

Kun kaverini jätti minut rupesin käymään kapakoissa missä ukot juotti seitsemäntoista nuorta naista. En aina muistanut mistä heräsin. Kyllä aamusta tungettiin munaa jalkojen väliin, välillä vanha mies ja joskus nuorempikin. Pari vuotta pörräsin etten aamulla heränyt kodissa, vaan jonkun naitavana. Sittten rupes riittää, vaikka monen kanssa oli kivaa seuraavana päivänäkin. Sinkkuna tuli kyllä kokemuksia monen kokoisista ja värisistä.

Viimeksi muokattu:
Kun kaverini jätti minut rupesin käymään kapakoissa missä ukot juotti seitsemäntoista nuorta naista. En aina muistanut mistä heräsin. Kyllä aamusta tungettiin munaa jalkojen väliin, välillä vanha mies ja joskus nuorempikin. Pari vuotta pörräsin etten aamulla heränyt kodissa, vaan jonkun naitavana. Sittten rupes riittää, vaikka monen kanssa oli kivaa seuraavana päivänäkin. Sinkkuna tuli kyllä kokemuksia monen kokoisista ja värisistä.

Sinustahan tulee hyvä puoliso. Ei tule tauteja, ei. Hyvä äiti myös. Kun alat taas jakamaan, perhe unohtuu ja alat vaan vaatiin elatusmaksuja.

Viimeksi muokattu:

Kyllä ne yhdenyön suhteet on enemmänkin tunnevammaisen ihmisen elämäntyyliä. Itse sain niistä tarpeekseni, kun leskeksi jäätyäni otin suruuni kaikki irti mitä tarjolla oli, ja ihanaa seksiähän se oli mutta tunteeni kylmeni lopulta ja nyt en pysty enää sitäkään vähää edes ajattelemaan että sama pilluralli kiinnostais vähääkään enää tällä iällä, mutta tuttujen miehien kanssa on vielä kiva jutella ihan intiimeistäkin kokemuksista.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä