yhden tai useamman lapsen äidit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikki mukaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja pottumuussi:
Siinä vaiheessa kun lapsia on 4, kuuluu sipulia laittaa myös perunamuussiin.

Huh, onneksi meillä on vain kolme lasta. :whistle:

Voi per... Saako kaksoset laskea yhdeksi lapseksi, saahan?

Totta Mooses saa, siinähän ne menevät, kun yksikin. B)

Aivan, totta! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Tota - meilla ei ole makaroonilaatikkoa,,, lapsia 4 :{

Mikäs äiti sellainen muka on?

Ei anna lapsilleen makaronia :o

Ja kolmen äitinä pian neljännen,että kyllä makaroonilaatikkoa pitää kaikkien lapsi perheiden syödä sipulin kera :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
näyttää siltä et ne joilla VAAN yksi kersa, eivät ilmeisesti jouda laittamaan sitä suuritöistä sipulia ruokaan. täytyyhän se kuoria ja pilkkoakin. voikohan tästä päätellä että yksilapsiset syövät myös makaronimössöä, jossa vain paistettu jauheliha ja keitetyt roonit, ei ehdi laittaa uuniin, kun täytyy viihdyttää vain sitä ainokaistaan. =) (olikohan tämä nyt jo liijaa.. -)

Laitan kyllä moniinkin ruokiin sipulia, vaikkei sitä saisikaan tehdä näin olemattoman olemattomana äitinä, ihmishylkiönä.
Mutta lihaa en laita makaroonilaatikkoon, jos käyttäisin lihaa, toki paistaisin jauhelihan joukossa sipulia. Mutta kun ei niin ei.
Minä oon niin huono. :ashamed:
Eineksiä ostan usein. Teoriasi on siis varmasti oikea. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Tota - meilla ei ole makaroonilaatikkoa,,, lapsia 4 :{

Mikäs äiti sellainen muka on?

Ei anna lapsilleen makaronia :o

Ja kolmen äitinä pian neljännen,että kyllä makaroonilaatikkoa pitää kaikkien lapsi perheiden syödä sipulin kera :whistle: :D

Soittasitko viranomaisille vasta joulun jalkeen, please!!

mä käytän sipulijauhetta ruokiin koska meidän neiti ei tykkää sipulista niin sen on oltava huomaamatonta ruoan seassa, käytän myös makaronilaatikossa, mies tekee tosi hyvää makrulaatikkoo ja muutenkin on parempi ruoanlaittaja kuin mä vaikka kehuukin mun ruokia hyviksi

Yhteistyössä