yhden tai useamman lapsen äidit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikki mukaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikki mukaan

Vieras
asia on muuten niin että makaronilaatikkoon kuuluu myös sipuli!

lopetin sipulin laiton ruokaan ku vauva pieri sipulista niin kauheesti, ja nyt ku sitä saa taas käyttää, niin tuo jos mikä sitä sipulia kaipaa!!!

Mulla tulee vatsakramppi ja kamala ripulia, jos syön yhtään sipulia :( Eikä tää ollut tarkoituksella runo :kieh: Ja lapsiakin on jo kolme, eikä silti saa sipulia syödä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
mä en laita ollenkaan..musta ei kuulu yhden lapsen äidin tapoihin käyttää sipulia ruuassa

Se on ihan totta, vasta kun lapsia on kaksi tai enemmän voi ruveta käyttämään sipulia. Silloin kun meillä oli VAIN yksi lapsi, laitoin sitä sinne salaa....

Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:
mä en laita ollenkaan..musta ei kuulu yhden lapsen äidin tapoihin käyttää sipulia ruuassa

Se on ihan totta, vasta kun lapsia on kaksi tai enemmän voi ruveta käyttämään sipulia. Silloin kun meillä oli VAIN yksi lapsi, laitoin sitä sinne salaa....

niin..on se toinen tehtävä..että saa perkele ees sipulit ruokiin!

Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:

niin..on se toinen tehtävä..että saa perkele ees sipulit ruokiin!

Tuumasta toimeen sitten vaan

;) tai sitten laitat salaa..mutta älä vaan hei kerro kenellekään.

näyttää siltä et ne joilla VAAN yksi kersa, eivät ilmeisesti jouda laittamaan sitä suuritöistä sipulia ruokaan. täytyyhän se kuoria ja pilkkoakin. voikohan tästä päätellä että yksilapsiset syövät myös makaronimössöä, jossa vain paistettu jauheliha ja keitetyt roonit, ei ehdi laittaa uuniin, kun täytyy viihdyttää vain sitä ainokaistaan. =) (olikohan tämä nyt jo liijaa.. -)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
näyttää siltä et ne joilla VAAN yksi kersa, eivät ilmeisesti jouda laittamaan sitä suuritöistä sipulia ruokaan. täytyyhän se kuoria ja pilkkoakin. voikohan tästä päätellä että yksilapsiset syövät myös makaronimössöä, jossa vain paistettu jauheliha ja keitetyt roonit, ei ehdi laittaa uuniin, kun täytyy viihdyttää vain sitä ainokaistaan. =) (olikohan tämä nyt jo liijaa.. -)

Ei kuule, sitä saa myös valmiiksi paloiteltuna pakasteena tai jopa jauheena. Se vasta onkin kätevää se jauhe, jos lapset kiljuu kun näkevät sipulia ruoassa.

Yhteistyössä