Miä
Alastulo armaani, pidä tuo keesi, se nuorentaa siua Ja näytät jotenkin paljon pirtsakammalta. Onko siulla vielä pisamiakin?
On mulla pisamia alkaa vaan tuo tukka olee nii pitkä ettei saa keesiä enää... mut onneks pian on parturi nii saa taas )Alkuperäinen kirjoittaja Miä;22773001:Alastulo armaani, pidä tuo keesi, se nuorentaa siua Ja näytät jotenkin paljon pirtsakammalta. Onko siulla vielä pisamiakin?
Grrau Kaunis nainen ja pisamat, täydellistä. Älä loukkaannuAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;22773061:On mulla pisamia alkaa vaan tuo tukka olee nii pitkä ettei saa keesiä enää... mut onneks pian on parturi nii saa taas )
Joo, eipä kannata kauheesti välittääkään, lopettavat sitten sen pään aukomisen, kun ei erityisemmin noteeraa.Mä olen ainakin niin tottunut jo tuohon ja se on samantein kuviani haukkumassa jos niitä laitan.En edes alennu vastaamaan sille enää
Hiekkainen toivelaatikko? Ryyppääkö kaikki mammat tänään?Alkuperäinen kirjoittaja Miä;22772590:
Kiitti kiitti : )) enhä mä mitään loukkaannu tollasista kohteliaisuuksista Enpä mä sunkaan ulkonäössä mitään vikaa nähny, päinvastoin, nätti ootAlkuperäinen kirjoittaja Miä;22773163:Grrau Kaunis nainen ja pisamat, täydellistä. Älä loukkaannu
Nykyään ei yhtään tiedä mitä voi sanoaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;22773260:Kiitti kiitti : )) enhä mä mitään loukkaannu tollasista kohteliaisuuksista Enpä mä sunkaan ulkonäössä mitään vikaa nähny, päinvastoin, nätti oot
Se on kyllä tullut kanssa huomattua... Mut nyt hipsin yöpuulle, jaksaa noiden poikasten kanssa nousta aamusta : ))Alkuperäinen kirjoittaja Miä;22773294:Nykyään ei yhtään tiedä mitä voi sanoa
ÖitäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;22773318:Se on kyllä tullut kanssa huomattua... Mut nyt hipsin yöpuulle, jaksaa noiden poikasten kanssa nousta aamusta : ))
Hei, mä olen kerrankin samaa mieltä sun kanssa :IMiten helvetissä jotkut jaksaa tapella jostain valokuvista :headwall: Kattokaa peiliin ja tapelkaa sen hirvityksen kanssa mikä siellä näkyy jos kinastella haluutte.
Toisten pärstävärkki on rankka aihe joillekin.Miten helvetissä jotkut jaksaa tapella jostain valokuvista :headwall: Kattokaa peiliin ja tapelkaa sen hirvityksen kanssa mikä siellä näkyy jos kinastella haluutte.
Voi miten kaunis pieni neiti, ihanat suuret silmät! :heart: Ja ihania lapsia kaikilla muillakin.Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22772390:Ihania lapsia teillä :heart: Todella suloisia :heart: No, jos muut niin minä tietenkin perässä:saint:
[URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=7225941.jpg][/URL]
Tässä meidän lellikersa lempipuuhassaan eli äitinsä kalliita saappaita tuhoamassa 9kk:n kunnioitettavassa iässä
Majuri puhuu asiaa!Miten helvetissä jotkut jaksaa tapella jostain valokuvista :headwall: Kattokaa peiliin ja tapelkaa sen hirvityksen kanssa mikä siellä näkyy jos kinastella haluutte.
Piti tämäkin päivä nähdä, että peesaan Majuria.Miten helvetissä jotkut jaksaa tapella jostain valokuvista :headwall: Kattokaa peiliin ja tapelkaa sen hirvityksen kanssa mikä siellä näkyy jos kinastella haluutte.
SamoinPiti tämäkin päivä nähdä, että peesaan Majuria.
:flower:Miten helvetissä jotkut jaksaa tapella jostain valokuvista :headwall: Kattokaa peiliin ja tapelkaa sen hirvityksen kanssa mikä siellä näkyy jos kinastella haluutte.
Mä olen vissiin sit viiltäny mun tyttöä kun sillä on kyljessä 20cm pitkä arpi.En kai mä niiin tyhmä ole, että laitan kuvia pojastani jota vieläpä hakkaan!!!
Ja mix aina epäillään, että on pahoinpidelty, jos mustelmaa tai tikkiä näkyy!?!
Tää mun juniori on kyllä niin tapaturma-altis, kun poika voi vaan olla